En die oren, echt zo leuk juist zo.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ↑di 16 jan 2024, 13:57Ik vind dat hij nu al heel wijs en evenwichtig uit zijn ogen kijkt. Zal een gelukstreffer zijn misschien, maar als ik het vergelijk met hoe Chiqa uit haar ogen keek als pup, en hoe ze nu is, dan hoop ik voor jullie dat die blik van Bruun een indicatie is van hoe hij als volwassen hond wordt (wijs en evenwichtig). Chiqa is namelijk een echte heks geworden. Een lieve, aanhankelijke heks, maar toch. Ik ben blij dat ik geen staart heb waarin zij zich kan vastbijten!![]()
Hij is zo leuk!!
IMG_5310.jpeg
Anne in Zweden schreef: ↑di 16 jan 2024, 14:00 Ik vind dat hij nu al heel wijs en evenwichtig uit zijn ogen kijkt. Zal een gelukstreffer zijn misschien, maar als ik het vergelijk met hoe Chiqa uit haar ogen keek als pup, en hoe ze nu is, dan hoop ik voor jullie dat die blik van Bruun een indicatie is van hoe hij als volwassen hond wordt (wijs en evenwichtig). Chiqa is namelijk een echte heks geworden. Een lieve, aanhankelijke heks, maar toch. Ik ben blij dat ik geen staart heb waarin zij zich kan vastbijten!Het is niet voor niks dat wij liever husky reuen hadden![]()