Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3466852
Mijn hemel .... hij is er 3 weken, hij kwam met 12 weken dus is BRUUN nu een week of 15 :o
Atz, ik wil je niet bang maken, maar dit monster gaat je echt wel inhalen hoor ;D

Zo leuk om te zien dat je 2 zo totaal verschillende honden hebt met dezelfde rasnaam .... gaat de bruine draak ook nog een krulvacht krijgen als Atz, of zit dat er niet in in deze combo?

Maar het gaat dus gewoon super goed, natuurlijk blijft er werk aan de winkel maar wat wil je met 15 weken.....maar ik geloof dat jullie al met al best tevreden mogen zijn met het huidige resultaat :biggrin2:
#3466857
Ina schreef: zo 07 jan 2024, 15:22 Mijn hemel .... hij is er 3 weken, hij kwam met 12 weken dus is BRUUN nu een week of 15 :o
Atz, ik wil je niet bang maken, maar dit monster gaat je echt wel inhalen hoor ;D

Zo leuk om te zien dat je 2 zo totaal verschillende honden hebt met dezelfde rasnaam .... gaat de bruine draak ook nog een krulvacht krijgen als Atz, of zit dat er niet in in deze combo?

Maar het gaat dus gewoon super goed, natuurlijk blijft er werk aan de winkel maar wat wil je met 15 weken.....maar ik geloof dat jullie al met al best tevreden mogen zijn met het huidige resultaat :biggrin2:
Hij is nu 18 weken, hij kwam met 15 weken ;)
Maar de verwachting is dat hij net zo groot als Atz gaat worden, misschien iets minder zwaar maar qua hoogte wel hetzelfde denk ik.

Zijn vacht gaat zo blijven, hij heeft een soort herder-vacht met op zijn rug wat slagen, dat is het dichtste dat we bij krullen gaan komen denk ik :biggrin2:
Het is natuurlijk maar een 50% Wetterhoun, dus we kunnen ook niet verwachten dat hij er zo uitziet.

We zijn echt al heel blij met hoe het nu gaat. Met Atz hebben we toch wel meer te stellen gehad, en die is nu ook best goed gelukt na ruim 7,5 jaar dus er is hoop ;D
#3466858
pike schreef: zo 07 jan 2024, 15:29 Wat een fraai duo :D Fijn dat het goed gaat. De puppy school met speuren dat klinkt heel leuk. Dat zou Ties ook wel wat vinden. Als Bruun strakjes doorheeft waar hij naar toe gaat gaat hij vast heel graag mee met de auto.
Het is meer een speurjuf die er tegenwoordig ook puppytraining bij geeft :biggrin2: Zo blij dat we daar terecht konden!
Ik hoop echt dat de auto nog leuker gaat worden, dan is het ook wat leuker voor ons :P
#3466860
Knappe jongeman hoor! En Bruun mag er ook zijn. :cool: :biggrin2:

Fijn dat Atz het nu ook wel gezellig vindt met een broertje erbij. En dat autorijden... ik denk dat Bruun dat wel leuk gaat vinden inderdaad, wanneer hij in de gaten krijgt waar jullie naartoe gaan en wat voor lekkers hij daarvoor krijgt. Ik neem aan dat je vóór dinsdag alvast met hem oefent door kortere stukjes te rijden? Vergezeld van een batterij lekkernijen natuurlijk. :biggrin2:
#3466861
Anne in Zweden schreef: zo 07 jan 2024, 16:48 Knappe jongeman hoor! En Bruun mag er ook zijn. :cool: :biggrin2:

Fijn dat Atz het nu ook wel gezellig vindt met een broertje erbij. En dat autorijden... ik denk dat Bruun dat wel leuk gaat vinden inderdaad, wanneer hij in de gaten krijgt waar jullie naartoe gaan en wat voor lekkers hij daarvoor krijgt. Ik neem aan dat je vóór dinsdag alvast met hem oefent door kortere stukjes te rijden? Vergezeld van een batterij lekkernijen natuurlijk. :biggrin2:
De heren zeggen dank u :biggrin2:

Ja zeker, oefenen doen we, maar 40 minuten is gewoon niet haalbaar om dat leuk te maken voor dinsdag. 2 minuten lukt al wel ::)
We komen er wel uiteindelijk, zal even wat langer duren.
#3466931
Ronald schreef: ma 08 jan 2024, 17:24 Als ik zo naar de poten van Bruun kijk, wordt het echt wel een grote kerel...
We kwamen net met wandelen de Labrador van de buren tegen, en hij was gewoon precies even groot ;D
(Nou is dat een teefje en is ze al niet zo heel groot, maar even voor de beeldvorming :biggrin2: )
Het zal wel een flinke knaap worden ja. Maar daar houden wij wel van, een beetje hond aan de riem. Als hij niet trekt ::) :P
#3467053
Even hier delen hoe FAN-TAS-TISCH hij het vandaag gedaan heeft :D

We zouden dinsdag onze eerste speurles hebben, maar ik had buikgriep vanaf maandag dus die heb ik helaas af moeten zeggen. Vanmiddag was er nog een plekje vrij, dus hadden we eindelijk onze eerste les.

40 minuten in de auto er naartoe, gewapend met een gevulde Kong en een berg gedroogde vleesjes ging het echt heel goed!! Manlief reed en ik zorgde voor de catering achterin ;D
Hij heeft een paar keer wat gepiept, maar verder was hij super braaf, zó blij mee!

Het speuren ging nog beter, hij is echt een natuurtalent, en hij heeft in zijn eerste les gewoon al zelfstandig kruisingen uitgewerkt :???: :biggrin2:
Hij vond het fantastisch om te doen ook, helemaal gefocust, en dat voor 4,5 maand.

En terug in de auto ging hetzelfde als heen, dus ik ben helemaal heppiedepeppie vanmiddag :cool: :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door