hannabelgje schreef: za 30 dec 2023, 19:54
Een welsh corgi cardigan. Ik heb een rode reu besteld maar we gaan het zien wat er uitkomt en bij ons past.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Zelfde ras als Zoë dan? Of is zij een pembrook?
Hopelijk zit er het perfect passende hondje bij en is die toevallig een reu. Je kan dus nog van geslacht wisselen als een teefje de beste match zou zijn?
Ja zelfde ras als Zoë. De fokker bepaald welke pup naar welke baasjes gaan, maar je mag wel een voorkeur aangeven. Het zou ook een teefje kunnen worden, maar dat denk ik niet.
hannabelgje schreef: za 30 dec 2023, 21:08
Ja zelfde ras als Zoë. De fokker bepaald welke pup naar welke baasjes gaan, maar je mag wel een voorkeur aangeven. Het zou ook een teefje kunnen worden, maar dat denk ik niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Spannend! Hopelijk gaat de zwangerschap voorspoedig en mogen jullie binnen enkele maanden een kleine corgie verwelkomen.
Met Quin had ik ook een goed meedenken de fokker, maar mocht wel zelf de eindbeslissing nemen. Het pupje wat volgens haar het best zou passen was al besproken (een reutje), maar de tweede beste match was nog vrij. Altijd fijn om duidelijk advies te krijgen.
Vanmorgen de motor nog even aangeslingerd. Het was frisjes, maar heerlijk om weer even te rijden.
En net toen ik de motor binnen had gezet, begon het te regenen...
Ronald schreef:Vanmorgen de motor nog even aangeslingerd. Het was frisjes, maar heerlijk om weer even te rijden.
En net toen ik de motor binnen had gezet, begon het te regenen...
Heerlijk om even met de motor weg te kunnen Ronald. Wel balen dat het alweer regende bij jou. Afkloppen maar hier is het droog.
Gisteravond sneeuwde het hier. Niet overdreven veel, maar genoeg om een wit laagje te krijgen. Nu is het droog en een heerlijk zonnetje. Lekker naar buiten geweest!
Ik heb vannacht na 3 weken op de bank weer eens in mijn bed geslapen
(En nu een zere rug want mijn lijf wist niet meer wat een bed was, maar dat hoort hier eigenlijk niet )
pike schreef: zo 07 jan 2024, 15:33
Boven alle verwachting is de kerstboom overeind en heel gebleven
Oooo wat goed!!
Hier konden we voordat Bruun kwam geen mooie boom vinden, en daarna hebben we geen tijd meer gehad om er een te kopen. Dus deze keer maar overgeslagen.