Is het zo dat ze niets kan binnenhouden? Dus telkens ze iets eet, komt dat er weer uit maar het stopt als ze niet eet of drinkt?
Of blijft ze ook als ze niets gegeten heeft gal overgeven? Gal is gelig, trekt draden (lijkt beetje op eiwit weet je wel), heeft een specifieke geur en het overgeven komt dan van heel erg diep, als je maag leeg was. Dan voelt het soms of je doodgaat, zo diep kan dat voelen.
Dat komt dan typisch elk halfuur of uur terug.
Dat komt dan omdat er steeds gal vrijkomt, maar er is geen voedsel (want dat blijft niet binnen) en het lichaam werkt dat teveel aan gal naar buiten. Dat gebeurt als je bloedsuiker te laag is. En is bij mij standaard na overgeven

Maar bij mij gaat dat dan dag en nacht door. Tot ik jet doorbroken krijg..Dus ik vermoed dat het bij jouw dochter toch minder hevig is.
Alleszinds als het gal is, is het kwestie van suiker binnen te krijgen die erin blijft, voordat er weer te veel gal is en de boel er weer uit komt. Dus net na het overgeven beginnen met kleine slokjes te drinken van idd cola of, nog beter,sportdrank ( ors). Niet te veel want dan trekt de maag het niet en komt het er meteen uit. Ik neem elke minuut of zo klein slokje. De eerste keren is de gal daar doorgaans toch nog te snel en komt de boel er weer uit. Maar er is wel een beetje suiker opgenomen. Na dat zo'n keer of 3-4 gedaan te hebben heeft mn lichaam normaal voldoende suiker opdat de galvrijgave stopt.
Alleszinds, als het niet contant gal is en enkel wat ze evt gegeten heeft, dan is dat een andere situatie en moet die maag herstellen. Als ze toch aanvallen van galovergeven zou hebben weet je dus dat er suiker in moet.
Als ze zo'n kind is dat graag een suikerklontje opzuigt is dit het goede moment. Ik ging van het idee alleen al over mn nek, maar mn zus lustte dat wel heel graag.