Het gaat steeds beter met het mupke
Hij slaapt de nachten door, hoera! Nou ik nog, want die bank ligt echt voor geen meter

Maar hij is nog steeds heel bang om alleen gelaten te worden, dus ik blijf nog wel even bij hem slapen tot dat wat beter gaat.
Met het eten gaat het ook al beter, hij gilt niet meer, dat is de grootste winst. Hij is er nog wel als de kippen bij als er ook maar iets lijkt op eten, en het is nog steeds binnen 10 seconden op, maar dat is te overzien.
Zijn kiezen moeten doorkomen, 2 dikke bobbels tandvlees in zijn bekkie. Hij kauwt dus overal op, en heeft er echt last van. Hopelijk is dat ook snel klaar, lijkt me een stuk fijner voor hem.
Hij is ook zindelijk, tenminste, hij loopt naar de deur als hij naar buiten moet. Enige dingetje, dat doet hij overdag dus echt mega vaak. Vandaag geturfd, en we zijn letterlijk al 20x met hem buiten geweest vandaag. En elke keer doet hij wel zeker een plasje, dus het is ook niet omdat hij gewoon graag buiten is denk ik.
Als we het eens negeren omdat hij 10 min geleden nog buiten was en we net even iets anders moesten doen, dan plast hij binnen. Dus hij moet dan wel echt, en we gaan dus maar gewoon continu naar buiten met hem als hij naar de deur loopt.
Hij is morgen 16 weken, en ik verwacht deze aantallen eigenlijk meer van een pup van 8-9 weken, of zit ik er nu helemaal naast?
Hij kan het ‘s nachts wel lang volhouden (zeker 7 uur) en ik lig er naast dus als hij echt moet hoor ik het zeker wel. Ik denk daarom ook niet dat hij een blaasontsteking heeft of zo. Of kan dat toch wel?
(Het is dus niet een groot probleem om zo vaak met hem naar buiten te gaan, alleen wat lastig als je verder ook nog een leven wil hebben, want je bent of met hem buiten of hem in de gaten aan het houden of hij niet naar de deur loopt

)
Het is een lekker jong verder, en ik herken ook al de Wetter-blik af en toe (“hoezo moet ik dat”)
Leuk pupseltje