Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
dinky89 schreef: do 21 dec 2023, 11:11 Pfff het regent en het waait weer stevig uit het westen waarmee de lekkage op de middelste verdieping weer terug is....... Nu ook ineens weer vochtig onder de vensterbank terwijl dat verleden tijd leek te zijn en we dat paar weken terug opnieuw behangen hebben :-X En waar het water naar binnen komt is compleet een raadsel waardoor oplossen niet mogelijk is :-\ En voor de komende weken staat in de weersverwachting nog westenwind met regen :-\
Gotver. Echt rot, zeker als je niet weet van waar het komt, want water richt op termijn wel echt schade aan.
Door Kim_S
dinky89 schreef: do 21 dec 2023, 11:11 Pfff het regent en het waait weer stevig uit het westen waarmee de lekkage op de middelste verdieping weer terug is....... Nu ook ineens weer vochtig onder de vensterbank terwijl dat verleden tijd leek te zijn en we dat paar weken terug opnieuw behangen hebben :-X En waar het water naar binnen komt is compleet een raadsel waardoor oplossen niet mogelijk is :-\ En voor de komende weken staat in de weersverwachting nog westenwind met regen :-\
Bah, wat stom… :(
Kan het zijn dat het ergens anders naar binnen loopt en via via daar terecht komt? Een gaatje in het kozijn? Ik roep maar wat, heb je vast zelf ook al aan gedacht ;)
Door smulpaap
Wat een ellende Dinky . Wat moet dit weer een stress geven
Hopelijk is er een oplossing
Sterkte meis
Door smulpaap
Wat een ellende Dinky . Wat moet dit weer een stress geven
Hopelijk is er een oplossing
Sterkte meis
Door dinky89
Kim_S schreef: do 21 dec 2023, 12:01 Bah, wat stom… :(
Kan het zijn dat het ergens anders naar binnen loopt en via via daar terecht komt? Een gaatje in het kozijn? Ik roep maar wat, heb je vast zelf ook al aan gedacht ;)
Kozijnen zijn meermaals gecontroleerd, daar is geen opening aan buitenzijde. Dak is ook al meerdere malen geïnspecteerd maar ook niets te vinden..... Heb nu voor 9 januari een afspraak staan met lekdetectie, duimen dat zij de oorzaak kunnen vinden zodat we er een keer van af kunnen komen. Materiële schade valt gelukkig mee omdat meeste water op de vensterbank terecht komt maar mentaal woon je er niet fijn door in je eigen huis omdat het elke keer de vraag is wanneer het weer gaat lekken....
Door hannabelgje
dinky89 schreef: Kozijnen zijn meermaals gecontroleerd, daar is geen opening aan buitenzijde. Dak is ook al meerdere malen geïnspecteerd maar ook niets te vinden..... Heb nu voor 9 januari een afspraak staan met lekdetectie, duimen dat zij de oorzaak kunnen vinden zodat we er een keer van af kunnen komen. Materiële schade valt gelukkig mee omdat meeste water op de vensterbank terecht komt maar mentaal woon je er niet fijn door in je eigen huis omdat het elke keer de vraag is wanneer het weer gaat lekken....
Dat had ik in mijn huis in België ook. Geen idee waar het vandaan kwam. Gelukkig is dat nu iemand anders zijn probleem.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door - pien -
Knudde is dat, ik hoop dat de lekdetectie-meneer iets kan vinden!

Bij mij leek de lekkage te komen door de aansluiting van het platte dak naar de gevel, maar nu blijkt dat de voegen van de achtermuur (op het westen/huis van 95 jaar oud) helemaal naar z'n grootje zijn. Gelukkig wordt dat in het voorjaar verholpen.
Met deze storm is het ook weer raak :-\
Door dinky89
- pien - schreef: vr 22 dec 2023, 07:38 Knudde is dat, ik hoop dat de lekdetectie-meneer iets kan vinden!

Bij mij leek de lekkage te komen door de aansluiting van het platte dak naar de gevel, maar nu blijkt dat de voegen van de achtermuur (op het westen/huis van 95 jaar oud) helemaal naar z'n grootje zijn. Gelukkig wordt dat in het voorjaar verholpen.
Met deze storm is het ook weer raak :-\
Sterkte met het overbruggen van de tijd tot het verholpen kan worden! Ons huis is van 1998 dus nog niet zo heel oud.
Door - pien -
dinky89 schreef: vr 22 dec 2023, 11:22 Sterkte met het overbruggen van de tijd tot het verholpen kan worden! Ons huis is van 1998 dus nog niet zo heel oud.
Alleen het plafond wordt een beetje nat (en er zit al een vlek van vorige keren ;D ) dus als het daar bij blijft ben ik niet ontevreden.
Gelukkig kwam de loodgieter er achter, maar het kan echt enorm ingewikkeld zijn waar het nou precies vandaan komt, ik duim dat het bij jullie ook gaat lukken!
Door eelke
Ik doe ook mee met de lekkage-klaag >:( alleen komt of kwam bij mij het water bij de buren vandaan. En is het maar de vraag of het verholpen is of wordt ::)
Door hannabelgje
Ik ben gewoon heel de maand december al ziek. Eerst een virale longontsteking en nu een bacteriële keelontsteking. Ben er inmiddels wel klaar mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door zurca
Sterkte Hanna!
Ik herken het...ergens half oktober ben ik flink verkouden geweest. Dat is een week of 3 aan het sudderen geweest. Begon ik net op te knappen, kreeg ik corona :-X inmiddels gaat het wel beter maar ik merk dat mijn lichaam het er nog moeilijk mee heeft.

Beterschap! Hopelijk knap je snel op.
Door Ronald
Hè, Hanna, dat zijn geen leuke berichten. Heel veel sterkte en hopelijk binnenkort toch weer beter!
Door Charlie Angel
Beterschap voor de zieken.
Wij waren met kerst ziek maar knappen wat dat betreft gelukkig al op. Ik ben volledig ingestort in december tijdens onze vakantie en heb mij ook ziek moeten melden. (2ekeer in 8 jaar) De huisarts was zeer resoluut, van werken is nu geen sprake waren haar woorden. Alle zorg is hierheen gehaald, de huisarts heeft echt aan alle touwtjes getrokken, dus dinsdag al een afspraak met een reumatoloog zodat er nieuwe braces geregeld kunnen gaan worden. Die ik nu heb zijn allemaal te groot doordat ik 24 kg ben afgevallen.
Ik hoop dat alles nu voorspoedig gaat, want alles is op. Verder gesprekken met praktijkondersteuner en zelfs Carrefour is ingeschakeld om te kijken op welke vlakken die kunnen helpen.
Door eelke
Oww gets Charlie Angel, ook nog ziek met kerst. Wat fijn dat je dinsdag al naar de reumatoloog kan. Duurt dat lang, nieuwe braces maken?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door