Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Het is ook nogal wat om na vijftien weken je roedel en het enige wat je tot nu toe hebt gekend te moeten verlaten. Maar over een tijdje zal hij zich gesetteld hebben en dan gaat Bruun vast prachtige avonturen beleven met Atz.

Welkom op BP Bruun! Ik kijk uit naar alle foto’s en verhalen. :D
Moguh (gaaaaaaap)
Nou hij vond slapen in zijn “puppyren” met mij 1 m verderop op de bank ook geen succes. Dus maar 2 stoelen gepakt en daarop geslapen, naast zijn plekje. Toen sliep hij wel (en de rest van het huis ook) alleen ik dus niet ::)

Hij is in principe zindelijk, maar ik heb hem vannacht nog wel 2x uitgelaten omdat hij bleef piepen, en toen moest hij een plas. En overdag loopt hij minstens elk uur naar de deur en als je dan naar buiten gaat plast hij ook steeds. Dus we lopen wat heen en weer hier nu :biggrin2:

Het is een super lief pupje, en een en al aandacht voor het tasje met snoepjes. Dus geef ons een maandje, en dan gaat het vast allemaal super :)
Ja hoor dat komt wel goed. Is ff wennen in het begin.
Vele plassen komt ook nog vast van stress/spanning. Als ik dat zelf heb moet ik ook serieus soms om de 5 minuten... ;D :-[

Heb je geen los matras dat je naast zijn ren kunt leggen? Slaapt beter dan 2 stoelen neem ik aan
We zetten de bank vannacht gewoon 1 m dichterbij :biggrin2:
Ik vind het ook best sneu voor hem, zo helemaal alleen. Hij zat bij de fokker altijd met zijn zusje in 1 bench, niet alleen. Dus eerst maar zorgen dat hij zich een beetje meer op zijn gemak voelt, en dan kan de bank weer terug op zijn plek. En daarna mag ik dan weer een keer naar mijn bed, 5 m verderop ;D
Lizzy schreef: ma 18 dec 2023, 08:57 En toch.... en toch..... Met 15 weken zijn ze een stuk steviger en vaak beter in staat om snel aan de nieuwe situatie te wennen dan op 8 weken.

Wat is ie lief als ie slaapt :smitten:
Ja daar hopen wij ook op :biggrin2:

Hij is super lief. Ook als hij wakker is. Probeert uiteraard wat dingen uit zoals de afstandsbediening jatten en kijken of hij op tafel kan klimmen :D
Maar hij is (nog) niet druk en bijterig bijvoorbeeld. En pakt zelf zijn rust. Heel anders dan Atz was met 8 weken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door