Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
frodo quin schreef: ↑za 09 dec 2023, 19:53 En het is nog maar herfst... Met die natte zomer en grond waar het water nauwelijks door wegloopt. Hier is het al een half jaar in de nattigheid zitten. Ik denk dat dat ook maakt dat het zo tegensteekt. Normaal hou ik erg van de herfst.Als je een hekel hebt aan regen, kun je inderdaad het beste hierheen komen. Gegarandeerd zes maanden lang geen natte voeten
Nog even en ik ga Anne en Siberienne vervoegen in het Noorden![]()
Anne in Zweden schreef: ↑do 14 dec 2023, 17:51 Het is nu -25, maar overmorgen wordt het +3, volgens de voorspellingenBij ons is het verschil iets minder groot maar inderdaad ineens een heatwave van +5 dit weekend… (vandaag -10 zoiets)Ik ga de bikini maar vast uit het vet halen.
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑do 14 dec 2023, 17:53 Als je een hekel hebt aan regen, kun je inderdaad het beste hierheen komen. Gegarandeerd zes maanden lang geen natte voetenEn Emma is zo mooi in de sneeuw![]()
frodo quin schreef: ↑vr 15 dec 2023, 12:34 En Emma is zo mooi in de sneeuwDie zie je tenminste in de sneeuw. Als Chiqa een duik neemt, kan ik haar alleen dankzij haar Orbiloc lokaliseren.![]()
MillyMol schreef: ↑do 14 dec 2023, 21:45 Hier is gisteren in 24 uur net zoveel regen gevallen als normaal in een maand. Dat, gecombineerd met de hoge temperaturen waardoor de sneeuw die vorige week was gevallen ook nog allemaal smolt zorgde voor heul veel water. Het beekje dat langs het dorp stroomt is buiten haar oevers getreden. Gelukkig staan de eerste huizen daar ongeveer 400 meter vandaan en ook wat hoger, maar dat je je ogen opendoet en ineens een enorme watermassa in je achtertuin hebt stromen was een gekke gewaarwording.wel een voordeel van hogerop te wonen. Hopelijk blijft het daarbij.
Ik woon gelukkig wat hoger op de heuvel, maar de mensen aan de overkant moesten met laarzen aan naar buiten.