Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Mooi siberienne! Mooi gelukte foto ook! Las vanmorgen dat het in Nederland ook weer was gezien maar deze keer gaf mijn app geen melding vooraf.
Schijnt komende jaar nog vaker zichtbaar te zijn door verwachting van een grote hoeveelheid zonnevlammen :cool:
Door Siberienne
dinky89 schreef: zo 26 nov 2023, 18:17 Mooi siberienne! Mooi gelukte foto ook! Las vanmorgen dat het in Nederland ook weer was gezien maar deze keer gaf mijn app geen melding vooraf.
Schijnt komende jaar nog vaker zichtbaar te zijn door verwachting van een grote hoeveelheid zonnevlammen :cool:
Hier mogelijk vanavond weer - Ik zou zeggen check je app 😅
Door smulpaap
Kaela schreef: za 02 dec 2023, 18:23 Oh super schattig Pike!!!

Wij zijn voor het eerst naar het kattencafe geweest. Groot succes!IMG_4089.jpeg
Oh wat een gezellig uitstapje voor de kleine Nina :-*
Door pike
Kaela schreef: za 02 dec 2023, 18:23 Oh super schattig Pike!!!

Wij zijn voor het eerst naar het kattencafe geweest. Groot succes!IMG_4089.jpeg
De foto geeft wel een idee, maar wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ik heb nog nooit van een kattencafe gehoord :-[ Leuk dat het zo'n succes was. :D
Door Kaela
pike schreef: za 02 dec 2023, 19:15 De foto geeft wel een idee, maar wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Ik heb nog nooit van een kattencafe gehoord :-[ Leuk dat het zo'n succes was. :D
Een cafe met katten! Hier is het een ruimte met vier tafels en een bank. Overal ligplakjes, krabpalen en zoals op de foto te zien is ook hoog allemaal ligplekjes. En via 2 kattenluikjes kunnen de katten naar een aparte ruimte, waar ze apart van de mensen kunnen zijn.
En daar kan je dus lekker wat eten en drinken en van de katten genieten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door