Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
pearlsofpassion schreef:Als je nu gewoon gemalen pens wil geven, kan dat toch gewoon? Niks mis mee. ;)
Zeker niet. Ik kan hier niet aan penslappen komen dus ik koop het ook gewoon gemalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door pike
Lijkt me ook hoor. Niks mis mee. Hier zogen ze een lap zo naar binnen. Oke oke een lap zit wat langer in de maag. Maar ze krijgen meer dan pens alleen. Zie er ook geen probleem in.
Door El_Kato
Na een hele hectische periode heb ik morgen mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever. Nog wel een paar overleggen oa ivm overdracht laatste zaken maar een halve dag dus het is zo voorbij.

Ik start 1 januari bij mijn nieuwe werkgever dus heb de hele maand december om lekker bij te komen en op te laden :D

Voelt een beetje dubbel en gek. Ik heb hier bijna 15 jaar gewerkt en het altijd super naar mijn zin gehad. Maar soms komt er iets voorbij wat je moet doen. En als het dan goed voelt moet je soms een warm bad verlaten en een sprong in het diepe wagen. December zal voorbij vliegen volgende week heb ik mijn afscheidsborrel. De week daarna organiseer ik nog een soep event op mijn werk waarvan de opbrengst naar de Voedselbank gaat. Dat doe ik al jaren ooit gestart met een collega die er ook al een paar jaar niet meer werkt. Dan hebben we nog de kerstborrel, de kerstdagen zelf oud en nieuw en dan start ik alweer bij mijn nieuwe werkgever. Super veel zin in maar ook gek dat ik vertrouwde projecten die ik door en door ken moet overdragen aan iemand anders. Komt allemaal goed maar toch :)
Door El_Kato
Vorige week gevuld met verven, verven en nog een verven. Vrijdagavond was ik (eindelijk) klaar. Lichamelijk stuk, tja geen 18 meer en ook niet zo’n sportief lijf dat een week lang gekke bewegingen maken geen last geeft, maar dik tevreden :) .

De verf voor het plafond heeft goed genoeg gedekt om het bij 1x te laten. Inmiddels zijn alle wanden ook gedaan. Twee wanden in op kleur gemengde latex. Voor de andere 2 wanden heb ik het restant van de witte latex van het plafond bij het restant van de kleur latex gedaan. Heeft echt goed uitgepakt :D En ik was op tijd klaar voor het pre kerstdiner wat we zaterdag hadden ;D Dat was echt supergezellig met 7 personen heerlijk gegeten. Iedereen maakt wat, iedereen doet ook echt zijn best om er wat moois, lekkers en aparts van te maken. Was echt erg leuk, gezellig en super lekker gegeten :)

Nu alleen de trap nog. Die komt in de woonkamer uit en staat nog in de grondverf omdat we nog niet wisten wat we ermee wilden. We hebben wel al verf gehaald maar ik heb mezelf een paar vrije dagen beloofd :) De trap word wit en we gaan met de kleur die ook op de muur zit, maar dan een paar tinten donkerder, een traploper erop schilderen. Budget vriendelijk maar wel apart, denken we :)
Door El_Kato
En het geluksmomenten van vandaag, eindelijk sinds lang weer een lekkere wandeling met Dex kunnen maken :) Gewoon in de buurt en eigenlijk niets spannends qua afstand ed maar het feit dat het kan en hij geen last van zijn voeten had is echt al super fijn. We zijn het langzaam aan het opbouwen en tot nu gaat het goed :)
Door hannabelgje
frodo quin schreef: Oh wat leuk? Welk ras was het nu ook weer?
Een welsh corgi cardigan. Ik heb een rode reu besteld maar we gaan het zien wat er uitkomt en bij ons past.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door