Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank verder allemaal, ik ben ook dolverliefd op dat smoeltje :smitten:

En het wachten is bijna niet te doen. Zijn “uitzet” is al lang en breed binnen, moet alleen het huis nog puppy-proof maken. Dus die 3 weken hebben we nog wel nodig vrees ik :biggrin2:
(Atz was een voorbeeldige pup, sloopte niks, jatte niks… Dat gaat nu vast anders zijn ben ik bang)
Kim_S schreef: zo 26 nov 2023, 13:23 Dat denk ik ook wel ja :biggrin2:

Maar hee, als we een saaie slaafse robothond wilden dan waren we niet voor deze combinatie gegaan ;D
Precies.

((((Ik wil ook weer een puppy ….. maar meneer zegt nog steeds nee. Maar ik houd vol :biggrin2: Ach een herplaatsen zou ook leuk zijn…. Ik ga gewoon stug door met bewerken))))))
Siberienne schreef: zo 26 nov 2023, 15:23 Precies.

((((Ik wil ook weer een puppy ….. maar meneer zegt nog steeds nee. Maar ik houd vol :biggrin2: Ach een herplaatsen zou ook leuk zijn…. Ik ga gewoon stug door met bewerken))))))
Die meneren altijd hè… ::)

Komt vanzelf een keer goed, ik was hier stomverbaasd toen hij ineens gewoon “okee” zei. En toen snel doorgepakt uiteraard ;D
Siberienne schreef: zo 26 nov 2023, 15:23 Precies.

Jullie hadden er nogthans twee. Is het omwille van hoe het ging met die twee of ondanks?
frodo quin schreef: zo 26 nov 2023, 16:57 Jullie hadden er nogthans twee. Is het omwille van hoe het ging met die twee of ondanks?
Niet omdat het onderling niet goed ging - we missen juist die interactie tussen twee honden wel. Meer dat wandelen met twee honden hier best een opgave is. Shad is gelukkig meestal wel rustig, maar bv nu liggen er best veel ijsplakken in het bos en de paadjes zijn steil en rotsig. En zelfs zonder ijs best glad. Shad kan niet los (die gaat jagen) en we weten dat twee elkaar opfokken als ze iets zien (bv reeen). Shad is alleen veel makkelijker te sturen. Dus ik stuur nu aan op misschien een ander merk erbij - bv een IJslandse spits of zo. Shad vind het op zich trouwens prima alleen
Siberienne schreef: zo 26 nov 2023, 18:31 Niet omdat het onderling niet goed ging - we missen juist die interactie tussen twee honden wel. Meer dat wandelen met twee honden hier best een opgave is. Shad is gelukkig meestal wel rustig, maar bv nu liggen er best veel ijsplakken in het bos en de paadjes zijn steil en rotsig. En zelfs zonder ijs best glad. Shad kan niet los (die gaat jagen) en we weten dat twee elkaar opfokken als ze iets zien (bv reeen). Shad is alleen veel makkelijker te sturen. Dus ik stuur nu aan op misschien een ander merk erbij - bv een IJslandse spits of zo. Shad vind het op zich trouwens prima alleen
Kan ik mij wel voorstellen. Ik zat deze ochtend in het bos ook ineens op mijn kont, ondanks voorzichtig zijn en geen hond aan de lijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door