Lizzy schreef: ↑za 11 nov 2023, 08:54 Jammer, dat niks heeft gewerkt.... Het kan, dat het zijn alvleesklier is. Ik denk dat overleg me je dierenarts daarover geen gek idee is. Ik vind het niet zo heel erg alvleesklier klinken maar het kan. Even terug naar de basis is ook altijd een goed idee. En dan zou een KVV met 1 diersoort laag in vet een goed idee zijn. KB raw fazant is volgens mij vrij laag in vet en dat is gewoon alleen gemalen fazant, verder niks.De da vond het ook niet echt op iets met de pancreas lijken. Hij heeft z'n darmen goed geluisterd, en aangezien het niet verbetert op de Salofalk zijn we daarmee gestopt, maar het doet heel sterk denken aan dikkedarmontsteking, eerst goeie poep, en hoe verder er wordt gepoept hoe meer dun en met slijm het er uit komt
Soms zijn alle middeltjes erger dan de kwaal hoor. En je wilt het dan zo graag goed hebben en dan helpt het allemaal geen barst. Ik herken het allemaal zo goed!

En vond hij het een goed idee om vetarm te gaan voeren, even terug naar éen soort, ik heb gans gekozen van KB raw, daar zit 2,8 % vet in, de fazant heb ik nog snel gekeken maar die zat op 17%.
Dus gaan we dit even 2 weken proberen. Maandag komt het al binnen

De trilostane wordt opgehoogd naar 3x daags 1/2 tablet (ipv 2x 1/2) dus we gaan zien wat dat gaat brengen.