Ik zou heel graag advies en tips willen want ik ben echt wel een beetje ten einde raad

Ik heb een opvang nest met 4 kittens en moederpoes ze zijn inmiddels al 5 maand en ergens in juli kwam ik erachter dat ze giardia hadden, eerst met panacur behandeld maar dat hielp niet en later met gambamix.. Toen leek het een poosje veel beter te gaan maar het gaat nu echt niet meer goed, het kwam weer heel heftig terug dus moest weer panacur geven en na 3 dagen werd het Beter maar op de 5e dag werd het juist weer heel slecht en alleen maar diarree dun als water en veel overgeven en geen eetlust dus ben naar de dierenarts gegaan, anti misselijkheidsprikken gehad en volgends haar moest ik nu de kuur niet afmaken maar van voer wisselen zodat de giardia schrikt... Ik geef normaal kvv maar ze wilde dat ik royal canin brokken intestinal ging geven samen met zachtvoer, en pro biotica...
Terwijl ik toch overal lees dat koolhydraten en probiotica helemaal niet handig zijn wanneer het zo heftig is.
Moederpoes heeft sinds maandag mirataz voorgeschreven omdat ze een paar dagen niet meer wilde eten

Ik weet even niet meer wat te doen, ik heb al bericht naar 2 verschillende holistische dierenartsen.. Jyoti en caspar broekman en geprobeerd te bellen maar er werd niet opgenomen wegens drukte.
Ik heb nog een andere benaderd omdat het toch wel haast heeft en zij zegt dat ik L glutamine moet geven van biovitaal.
Nu heb ik daar wel goede dingen over gelezen maar ook weer dat dat niet genoeg dus ja advies en tips zijn zeer welkom want ik heb inmiddels ook al 2 x met het dierenziekenhuis gebeld omdat ik me zo'n zorgen maak