Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑do 29 dec 2022, 21:54 Mijn wuufkes kwamen even gedag zeggen op vakantie. Spot voelde zo dichtbij toen we aan de wandel waren op de fjell de dagen ervoor, speciaal de dag dat Shadow vond dat onze tocht te kort was en hij zelf een langere ronde ging lopen, toch effe aan Spot gevraagd of die ook een oogje in het zeil kon houden….Dankjewel
FB59A3A6-E37A-42AC-BA6C-102544A67574.jpeg
(Waarom het noorderlicht eigenlijk een groet is: http://everythinghusky.com/features/silver_harness.html )
Charlie Angel schreef: ↑vr 30 dec 2022, 15:45 Een dikke knuffel voor iedereen.Ik moest gisteravond in bed ineens huilen. Het wordt wel minder vaak, maar de pijn blijft. Spot was mijn soulmate. Ik snap je helemaal.![]()
Wat zitten ze diep in ons hart he, een eigen plekje waar zo nooit meer weggaan.
Ik heb het nog steeds erg moeilijk met het verlies van Charlie, ik mis hem nog elke dag. Het verdriet blijft zo'n enorme pijn doen. Mijn soulmate.![]()
Siberienne schreef: ↑vr 30 dec 2022, 15:59 Ik moest gisteravond in bed ineens huilen. Het wordt wel minder vaak, maar de pijn blijft. Spot was mijn soulmate. Ik snap je helemaal.
CindyMayella schreef: ↑zo 01 jan 2023, 21:10 Nog nooit geweten dat het verlies van je huisdier zo intens kon zijn….. Voor het eerst voel ik het als een intense pijn….. waarschijnlijk ook omdat Charly (&Chaplin) mij door de scheiding heen heeft geholpen…. Het ging ook te snel…. Binnen 24 uur na de uitslag was het al voorbij (heb 10 dg op de uitslag moeten wachten) zo agressief was de tumor…..Het klinkt zóóóó bekend, Cindy, dat verlies wat zo verschrikkelijk veel pijn doet.
het doet zoveel pijn![]()
CindyMayella schreef: ↑zo 01 jan 2023, 21:10 Nog nooit geweten dat het verlies van je huisdier zo intens kon zijn….. Voor het eerst voel ik het als een intense pijn….. waarschijnlijk ook omdat Charly (&Chaplin) mij door de scheiding heen heeft geholpen…. Het ging ook te snel…. Binnen 24 uur na de uitslag was het al voorbij (heb 10 dg op de uitslag moeten wachten) zo agressief was de tumor…..Het is ruk Cindy. Er ligt al zoveel op je bordje , en dan zo snel afscheid moeten nemen van je lieve huisdier . Dat doet zo'n pijn .
het doet zoveel pijn![]()
eelke schreef: ↑di 17 okt 2023, 20:03 Tjeu, soms popt het ineens toch keihard boven. Blijkbaar is vanavond zo een avond, kweeniet waarom. Zit ik helemaal verbaasd en verdrietig te wezen dat Joep er al bijna 2,5 jaar niet meer is. Hoe dan. Hoe kan dat nou alweer zolang geleden zijn?
Ik ben zó blij dat mijn handen mijn honden nog herinneren. Ik kan het nog voelen, als ik er aan denk. Joep zijn zachte haren op zijn kop, Gijs zijn zware warme oren als ik mijn handen er onder stak.
Gijs is al bijna 7 jaar geleden.
Echt. Hoe dan.