Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
pike schreef: di 17 okt 2023, 20:32 Hebben ze daar geen wortel :biggrin2: :biggrin2:
We hadden natuurlijk door de sneeuw naar de winkel kunnen rijden om een wortel te kopen :biggrin2:
Maar nee, geen te vinden hier op dat moment ;D
Door zurca
Wat heerlijk om elkaar weer te gaan zien na zo'n lange tijd MillyMol, geniet ervan!

Wat heerlijk dat het zo beter gaat met Brammetje :-*

Enne Kim, veel plezier met de sneeuwpop! Ik was vandaag blij met het frisse weer en de zon maar sneeuw dat mag bij jou blijven hoor ;D ;)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: di 17 okt 2023, 20:51 We hadden natuurlijk door de sneeuw naar de winkel kunnen rijden om een wortel te kopen :biggrin2:
Maar nee, geen te vinden hier op dat moment ;D
Een mens kan natuurlijk altijd even bij de buren aankloppen dan... ::)
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: wo 18 okt 2023, 12:43 Ik schreef "Wat Kim kan, kan ik ook", niet: "Wat Kims dochter kan, kan ik ook." :tease: :biggrin2:
En dat kan ik dan weer niet ;D

Hij is alweer half gesmolten inmiddels… Maar koud is het hier eind van de middag tot eind van de ochtend toch al wel echt. De lange onderbroeken kunnen dus van stal :biggrin2: :P
Door dinky89
IMG_20231020_171414_199.jpg
IMG_20231020_171414_199.jpg (5.13 MiB) 3385 keer bekeken
Sinds maanden ligt Jop weer eens bij mij op schoot :D Wel te zien dat het stuk minder makkelijk past dan eerst :biggrin2: Sowieso zijn Jop en Iza beide de laatste paar weken weer stuk aanhankelijker dan in de zomer naar zowel mij als mijn vriend.

Daarna mijn voeten maar op tafel gelegd zodat hij wat meer ruimte had op schoot :biggrin2:
PXL_20231020_161743118.MP.jpg
PXL_20231020_161743118.MP.jpg (2.94 MiB) 3370 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Oh heerlijk.. :smitten:
Dat ze zo kunnen genieten. :-*

Dat mis ik wel... Kleintje kon dat ook zo. :)
Een levend dekentje. En ze bleef uren liggen.

Ps, ik zie daar ook een mooie buik. ;)
Kent de baby Jop zijn gesnor ook meteen. :-*
Door dinky89
Jop lag vorig jaar rond deze tijd veel zo op schoot maar in de zomer eigenlijk niet meer. Gisteren dus wel weer keertje, moest hem er af zetten toen H het eten klaar had :biggrin2: Hopelijk was het niet eenmalig, vandaag heeft hij het nog niet weet gedaan. En ja, die buik groeit ook wel door ;D
Door Kaela
Op avontuur in de bekende blauwe supermarkt. Nina mag voor het eerst met een klein karretje lopen. Ruim de helft van de mensen is vertederd. Een oudere man knikt goedkeurend en zegt “die komt er wel”. De andere helft van de mensen is geirriteerd en heeft geen tijd voor kleine mensjes die in de weg lopen. Ach ja.

Bij de kassa weet ze wat er moet gebeuren. De boodschappen moeten uit het karretje en ergens op. Geen idee waarop, maar er staat een meneer in een blauw overhemd dus hij zal het wel weten. Ze geeft hem alles netjes aan. De meneer legt alles op de band. En ook al was hij iets belangrijks aan het doen, hij opent de kassa en rekent onze boodschapjes af. Dan is je dag toch gewoon goed 🥰.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door