Cindy, wat lekker dat het goed loopt! Heerlijk!
We zijn ondertussen een paar dagen terug uit Slovenië. Wat een prachtig land is dat en onwijs lieve mensen! Ik ben daar echt een beetje verliefd geworden op dat land. Overal waar je komt op de camping is er een eigenaar die zegt; Kom; schnaps! Lees, huisgestookte alcohol met ongeveer 50%. Maakt ook niet uit wat voor tijdstip

Ik heb wel het idee dat alcoholisme een ding is daar. Net als met alcohol op autorijden.
We hebben op 7 plekken geslapen, steeds 3 nachten.
Een keer in een twin peaks hotel, beetje unheimisch maar wat een ervaring

Toen we aankwamen na een dikke omweg, was alleen de kok en een kamermeisje daar. Inchecken kon om 12u maar door het omrijden waren we er tegen 15u. De hotelkamer was nog niet schoon; er was iets tussendoor gekomen. Hier zijn schnaps. Kennen jullie deze al? Hier. Ik stond al op de kop voor 16u

De kamer zelf was in orde, niet het bad wat we wel hadden geboekt maar dik in orde verder. Zelfs een lekkere prive sauna met goed slot op de deur!
We waren de enige gasten.
Midgetgolfen op een 40jaar oude baan die meer dan 1 gat had was heel grappig. Avondeten was echt een beleving.
We komen dat restaurant in en de kok was ondertussen volledig bezopen, zijn maatje die ons bleek te gaan bedienen eveneens. Aah welkom, drink schnaps! (voor het beeld; het restaurant stond blauw van de rook en er stond volleybal op)
Oke, vegetariërs, poeh..
Het eten was echt heel erg lekker!!

De check-out was 10.30 volgens de site en het was incl ontbijt. We vroegen hoe laat het ontbijt zou beginnen. Als we uit bed kwamen, graag niet te vroeg

Wanneer moeten we dan uitchecken? Als je eraan toe bent. Helemaal prima

Na dit alles kregen we nog meer schnaps, naast de wijn die we al hadden en werd er nog gevraagd of we marihuana wilden.

We hebben snachts de koelbox maar wel voor de deur gezet omdat we de enige anderen in het gebouw waren en zij volledig wasted.
Maar goed, voor ons was het vooral super leuk! Ook samen ging het heel goed. We hebben geen ruzie gehad, wel veel lol en soms wat kleine irritaties maar als een van ons mopperde werd dat vooral gedaan op het onderwerp en niet op elkaar.
We hebben ook uitgesproken dat we steeds meer naar elkaar toegroeien en houden van ook groeit.
Ik heb soms wel wat twijfels overigens. Ze kan nogal een controlefreak zijn en dingen willen bepalen. Dat vind ik soms lastig. Ze is er wel op aan te spreken maar dat kost me ook energie.
Maar goed, ik heb eerdere hier geschreven woorden in mijn oren geknoopt, zolang ik er niet helemaal klaar mee ben ga ik stug door en blijf ik haar aanspreken als ik er energie voor heb.
Het grote plaatje blijft dat ze echt heeel leuk is en ik echt gek op dr ben.