doranto schreef: Ik heb me net aangemeld, maar heb je enig idee waar ik kan vinden welke vrijgevestigde dierenartsen er zijn?Bij "albums" staan alle provincies, provincie aanklikken, daar staan adressen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef: ↑di 26 sep 2023, 11:41 Albums kiezen onder het kopje Media toch?Dat klopt, dat kreeg ik ook. Maar kennelijk moet je dan (als je de provincie die je wilt hebt aangeklikt) rechts op het kleine ballonnetje dat naast de likes staat (er staat een getal bij) klikken. Je ziet dan de berichten die leden hebben geplaatst met het adres van de da.
Maar dan krijg ik alleen de vlag te zien en geen 'opmerkingen'
Erg lastig zo![]()
doranto schreef: ↑di 26 sep 2023, 11:44 Dat klopt, dat kreeg ik ook. Maar kennelijk moet je dan (als je de provincie die je wilt hebt aangeklikt) rechts op het kleine ballonnetje dat naast de likes staat (er staat een getal bij) klikken. Je ziet dan de berichten die leden hebben geplaatst met het adres van de da.Aha. Dus 'opmerkingen' staat er niet maar dat is dat ballonnetje. Moet je maar net weten, ik zocht specifiek naar 'opmerkingen'
Ik vind het ook behoorlijk onduidelijk, want je moet verschillende keren klikken om álle opmerkingen te kunnen zien.
Bovendien kun je niet op plaatsnaam zoeken en staat het niet op alfabet. In mijn geval (noord-brabant) zou ik dan dus 154 berichten bij langs moeten gaan.
pike schreef: ↑ma 23 okt 2023, 13:49 Daar gaan we weerIk heb even op Figo gekeken, omdat ik verbaasd was dat PetPlan Figo is geworden (dat kan ik overigens niet terugvinden) en toen zag ik ditIk was eigenlijk van plan Ties bij Univé te verzekeren. Wachttijd 1 maand. Nu kan ik een maand gratis Figo (voorheen Petplan) krijgen. Geen wachttijd dus. Zou ik nu beide af kunnen sluiten? En daarmee de wachttijd omzeilen? Of is zoiets misschien verboden???
Voor ziektes en aandoeningen geldt een wachttijd van 30 dagen. Heeft er een (aantoonbaar) ongeval plaatsgevonden? Dan vergoeden wij al na 48 uur.Dan omzeil je de wachttijd dus niet. Ik zou het risico dan zeker niet nemen om beide verzekeringen af te sluiten