Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door rosmin
Dank jullie wel voor de steun berichten,
het is stil in huis, ze was de laatste van de roedel honden & katten die hier oud mochten worden. Ze ligt begraven bij de andere 5 honden op ons erf en bij de 5 katten, de groep is daar weer compleet. Meneer R. en ik lopen nog afwezig rond, iedere keer kijk en verwacht je haar om het hoekje van de deur kijken, of lekker liggend op haar stoel, en bij thuiskomst haar vrolijke kwispel....
Over een tijdje komen er vast weer katten & honden'; nu ivm. gezondheid van meneer nemen we even pauze, hoe moeilijk ook.
Dit is voor het eerst in ons leven dat we geen dieren in/om huis hebben, heel raar.... :-\
Door Cathelijn
Ja, zonder dier is het enorm stil. Ze laten een enorme leegte achter alleen al door niet meer aanwezig te zijn.
En ik heb nog elke keer als ik thuis kom een soort van automatische verwachting dat het weer is zoals vroeger.
Werden honden maar veel ouder :'(
Door Siberienne
Heel veel sterkte met het verlies van Roxy. :'(

Hier heeft de meneer laatst gelogeerd bij iemand die voor het eerst in zijn leven geen eigen hond(en) had. Shadje is strontverwend. En ik geloof dat het ook OK was geweest als we vergeten waren hem op te halen ;). Zulke lieve mensen!
Door Too
:-*
Ze lijkt niet erg onder de indruk maar waarschijnlijk is dat hoe royalty is

Moest wel weer denken aan de majesteit met haar enorme (stam)boom en het veel re smalle bruggetje ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door