Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Wat leuk Hanna dat ze het zo naar haar zin heeft op de vaarvakantie.

En Siberienne: is het nog gelukt met die barfvis? Of toch maar zelf opgegeten :D
Door Siberienne
pike schreef: wo 13 sep 2023, 07:33 Wat leuk Hanna dat ze het zo naar haar zin heeft op de vaarvakantie.

En Siberienne: is het nog gelukt met die barfvis? Of toch maar zelf opgegeten :D
Beetje van allebei :) maar vaak is de vis die we vangen niet zo populair bij Shad. Die is zo vers dat ‘t bijna niet ruikt. En dan wil hij het niet - tenzij gebakken 😜 dus hij krijgt wat stukken gebakken vis van ons.
Door Kaela
Flesje geven in de achtertuin van ons oppasadres. Met zicht op de wilde hertjes. Kan ik wel aan wennen (super slechte foto, maar die vlekjes zijn dus herten!)
IMG_2517.jpeg
IMG_2517.jpeg (1.8 MiB) 7505 keer bekeken
Door Siberienne
pike schreef: za 16 sep 2023, 17:53 Nou was ik tot nu toe altijd heel tevreden met mijn achtertuinuitzicht, maar nu weet ik het niet meer zo zeker ;D ;D ;D
Je moet maar zo denken, dit in je achtertuin betekent ook geen tulpen, geen rozen en gesnoeide fruitbomen en struiken :biggrin2: Ik spreek uit ervaring, het zijn etters in de tuin :biggrin2:
Door Kaela
Siberienne schreef: za 16 sep 2023, 22:22 Je moet maar zo denken, dit in je achtertuin betekent ook geen tulpen, geen rozen en gesnoeide fruitbomen en struiken :biggrin2: Ik spreek uit ervaring, het zijn etters in de tuin :biggrin2:
Haha ja dat klopt wel. Al lusten ze ook heel veel niet en is de tuin hier heel erg mooi.

Vandaag alweer laatste dagje. Ik heb de etters niet meer gezien, maar we hebben wel heerlijk genoten.
Door dinky89
Ja, zeker gezellig :) Ben ook blij dat Iza weer relax is, die was vanmorgen blijkbaar nogal geschrokken van de glazenwasser en zat helemaal met grote ogen weg gedoken onder een stapel handdoeken.

Nog eentje extra om het af te leren:
PXL_20231011_100518148.jpg
PXL_20231011_100518148.jpg (3.66 MiB) 6066 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door