Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
Onze volgende date is zaterdag 30 september en dan ben ik fijn een aantal weken vrij.
We gaan uiteraard kijken of hij praktijkspeuren wat vindt, maar ik denk zomaar van wel ::)
Er mag nog wel wat extra spek op de botjes maar dat komt ook wel goed. Eerst maar een beetje rust en thuiskomen. Het is ook niet niks, vanuit je gezin terug naar de fokker en dan weer naar iets nieuws.
Door dinky89
Wat een fijn vooruitzicht Cathelijn, alsof het zo heeft moeten zijn :-*

Eigen geluksmoment: weer thuiskomen en enthousiast begroet worden door Jop en Iza nadat we ruim 24 uur vertraging hadden met het vliegtuig :D
Door zurca
Ahhh Cathelijn, wat vind ik dit ontzettend leuk voor je! Dat heeft gewoon zo moeten zijn...
Ik vind Ollie echt een ontzettend leuke en passende naam!
Veel voorpret gewenst en ook "sterkte" met aftellen tot de volgende date ;)
Door zurca
We zijn inmiddels 2 weken bezig in ons nieuwe huis. Pippa gaat regelmatig met ons mee (we logeren bij mijn ouders en ze is daar als ze niet mee gaat met ons).
Het gaat echt heel goed met haar in het huis. Ze ligt lekker buiten in de tuin of binnen in haar mandje. Ze loopt ons niet constant achterna en ook als we boven bezig zijn is ze gewoon rustig alleen beneden. Ze blaft niet naar elk geluid wat ze hoort als ze in de tuin is. (Pippa is nogal blafferig bij geluid)
We zijn dus erg blij met hoe het gaat! Nu nog wennen aan de buurt zodat ze weer wil wandelen.

Met de vorderingen in het huis gaat het ook goed. Zonnepanelen en bodemisolatie kunnen we afvinken. Op de bovenverdieping zit alles, kozijnen en deuren in de lak en zijn we aan de muren begonnen. Dat is wel een uitdaging want granol sausen blijkt best een uitdaging ::)
Collage_2023-09-16_20_55_15.jpg
Collage_2023-09-16_20_55_15.jpg (1.42 MiB) 5211 keer bekeken
Collage_2023-09-16_23_43_58.jpg
Collage_2023-09-16_23_43_58.jpg (2.14 MiB) 5211 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door