Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
1 September, dé dag.... straks eindinspectie van het huis, door naar de notaris en dan is het officieel, dan hebben we eindelijk de sleutel van ons huis :) :D
Door Too
Dat is fijn Zurca!
Kunnen jullie alle plannen,goede ideeën, leuke dingen van de afgelopen maanden eindelijk uitvoeren , veel plezier daarmee.
Door Charlie Angel
zurca schreef:1 September, dé dag.... straks eindinspectie van het huis, door naar de notaris en dan is het officieel, dan hebben we eindelijk de sleutel van ons huis :) :D
Geweldig zeg, van harte gefeliciteerd!
Door zurca
Bedankt voor jullie felicitaties ;)
We hebben de sleutel...euhmm sleutelS ontvangen :biggrin2:
20230901_155343.jpg
20230901_155343.jpg (1.31 MiB) 1014 keer bekeken
Vandaag het huis kunnen showen aan familie en aan Pippa natuurlijk! Die vond het maar raar, de tuin vond ze wel wat....daar staat een bramenstruik met rijpe bramen op "pippa-plukhoogte" ;D
Morgen gaan we aan de slag, mijn vriend is een maand vrij, eens zien hoe ver we komen..
Door Too
pike schreef: za 02 sep 2023, 08:30 Gefeliciteerd Zurca! Voorlopig ben je onder de pannen zo te horen. Weet je zeker dat je alle sleutels hebt gekregen :biggrin2:
:biggrin2:
Ik vind t wel ontroerend zo'n heel leven aan sleutels doorgeven.
Door Ina
Too schreef: za 02 sep 2023, 10:21 :biggrin2:
Ik vind t wel ontroerend zo'n heel leven aan sleutels doorgeven.
Ik dacht precies hetzelfde.....daar hangt een heel huisleven aan die sleutelbos :)

Succes met klussen, hopelijk niet al te veel onverwachtse verrassingen zodat jullie snel optimaal kunnen gaan genieten van de nieuwe stek !!
Door frodo quin
zurca schreef: vr 01 sep 2023, 21:22 Bedankt voor jullie felicitaties ;)
We hebben de sleutel...euhmm sleutelS ontvangen :biggrin2:
20230901_155343.jpg

Vandaag het huis kunnen showen aan familie en aan Pippa natuurlijk! Die vond het maar raar, de tuin vond ze wel wat....daar staat een bramenstruik met rijpe bramen op "pippa-plukhoogte" ;D
Morgen gaan we aan de slag, mijn vriend is een maand vrij, eens zien hoe ver we komen..
Proficiat en succes met het kluswerk.

Emma is ook gek op bramen. Plukt er tijdens wandelingen een hoop.
Door zurca
We hebben vooral veel schuur-en schilderwerk.
Er zit nu verf op terpentinebasis op en wij willen op waterbasis gaan gebruiken. Dat is extra goed schuren, primer gebruiken en dan lakken. Verder alle muren weer van een fris muurverfje voorzien en dan ook schoonmaken, vooral veel schoonmaken. Het huis is een beetje bah.

Voor de verduurzaming komen bedrijven.
Door dinky89
Heel veel plezier en succes met jullie woning eigen maken Zurca!

Mijn geluksmoment is aankomen op het vakantie adres en dan dit als uitzicht vanaf het terras aantreffen:
PXL_20230903_172737917.jpg
PXL_20230903_172737917.jpg (3.9 MiB) 823 keer bekeken
Met de verrekijker ook al een dolfijn weten te spotten in de verte :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door