Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik kom thuis na mijn eerste nacht zonder kind. Ligt ze te slapen. En ze blijft maar slapen.

Ik wil knuffelen!!!!
Door Anne in Zweden
Sonja schreef: za 12 aug 2023, 01:55 Het gaat een beetje met ups en downs, maar er zit wel een lichtjes stijgende lijn in. Nog steeds wel veel pijn, maar ik kan inmiddels wel weer wat eten.
Ik vind het ook zo sneu voor de kleine meneer. Die heeft vakantie, maar we kunnen zo niet weg of iets leuks gaan doen ofzo. Hij zit ook alleen maar tegen een zieke moeder aan te kijken. Hij zat van de week ook te huilen omdat ik zo ziek was. :'(
O, wat hartverscheurend... Maar blij te lezen dat je een stijgende lijn bespeurt. Ik hoop dat je snel weer in staat bent nog wat leuke dingen te ondernemen met de kleine man.
Door Kaela
Een extra cadeautje meegenomen vanaf de WK. Corona. Onze eerste keer, het moest er een keer van komen.
Door dinky89
Dat is geen leuk souvenir :-\ hopelijk valt het mee en ben jij/jullie snel weer helemaal fit. Beterschap!
Door Sonja
Ik kan me leukere souvenirs voorstellen. Hopelijk word je er niet al te ziek van. Beterschap in ieder geval!
Door Kim_S
Hè jakkes, dat is geen leuk souvenir.
Ziek goed uit, hopelijk valt het mee voor jullie :-*
Door Kaela
Dank jullie wel. Het is best pittig, maar we beginnen op te knappen. Ik las dat er een nieuwe variant rondgaat. Ik hoop dat die het dan gelijk ook was, dan hebben we dat maar vast gehad. Ik heb het R getal wel alvast omhoog geholpen, want ik heb zeker 3 mensen besmet :-X
Door Ina
Kaela schreef: vr 18 aug 2023, 17:57 Dank jullie wel. Het is best pittig, maar we beginnen op te knappen. Ik las dat er een nieuwe variant rondgaat. Ik hoop dat die het dan gelijk ook was, dan hebben we dat maar vast gehad. Ik heb het R getal wel alvast omhoog geholpen, want ik heb zeker 3 mensen besmet :-X
Ik help het jullie ook hopen dat het de nieuwe variant is geweest ... en gelukkig knappen jullie al weer op :)

En ja, dat besmetten gaat vlot, ben benieuwd naar de cijfers na de vakantieperiode.
Toevallig las ik dat afgelopen week voor het eerst geen Covidpatient meer op de IC lag in Nederland sinds het begin van de uitbraak.
Ik weet wel dat het RIVM nog best actief is met 'de vinger aan de pols', als ik bij mijn weekelijkse vragenlijst een snotneus meld (gewoon omdat je dat soms hebt) wordt ik meteen gevraagd een test te doen en op te sturen.
Dus ze zitten nog niet op hun lauweren wat Covid betreft.
Door pearlsofpassion
Echt?
Hier in Belgie wordt vrijwel niets meer getest.
Ale, bij ons in het labo toch niet. En ooit delen wij meer dan 40 000 covidtesten per maand. Als ik het goed heb is dat het 2e grootste in het land.
Nu nog maar een honderdtal en dat zijn nog bijna enkel spoedstalen of kleine kinderen die ook op griep en rsv getest worden.
Door hannabelgje
Deze week nog een goede kennis in UK gestorven aan corona.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Ina
pearlsofpassion schreef: zo 20 aug 2023, 10:47 Echt?
Hier in Belgie wordt vrijwel niets meer getest.
Ale, bij ons in het labo toch niet. En ooit delen wij meer dan 40 000 covidtesten per maand. Als ik het goed heb is dat het 2e grootste in het land.
Nu nog maar een honderdtal en dat zijn nog bijna enkel spoedstalen of kleine kinderen die ook op griep en rsv getest worden.
Dit is ook alleen via een vrijwillig ingeschreven systeem hoor, is opgezet bij de intrede van Covid en ik blijf nog maar gewoon melden hoe het met me gaat :biggrin2:
Tot nu toe altijd negatief getest tot afgelopen maart toen alle maatregelen vervielen .... de dag erna bleek ik toch echt opeens toch ook de pisang te zijn.

En ach, het is een kleine moeite om die 3 vragen per week te beantwoorden, dus waarom niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door