Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Kim_S schreef: do 10 aug 2023, 06:10 Die vonden het ook heerlijk. Maar hier wonen is nog niet aan de orde voor ze. Wat ik begrijp, ze hebben alles in Duitsland opgebouwd nu, school, vriendinnen, etc. Dus voorlopig zullen het toch vakanties blijven.
Da's al heel wat!
Door dinky89
Dank voor de felicitaties :) blijft heel onwerkelijk dat er echt een mini mens in mij groeit. Helemaal omdat ik tot de gelukkigen hoor die geen kwalen hebben. Zo ben ik bijvoorbeeld ook geen moment misselijk geweest.

Wat enorm fijn dat de kinderen het daar ook zo naar de zin hebben Kim! Sterkte met aftellen naar jullie volgende reis naar Zweden ;)
Door Kaela
Gisteren de hele dag naar de WK geweest. Het was nog veel leuker dan verwacht. Zo heerlijk om de hele dag mezelf in de paarden onder te dompelen! En het was heerlijk weer, heb ontzettend veel (oude) bekenden gezien, heerlijk geshopt en lekker gegeten.

Aan het eind van de dag kreeg ik het even moeilijk, toen wilde ik mijn kind. Maar ik ben braaf naar mijn hotel gegaan, heb als een blok geslapen en zo na een ontbijtje mag ik naar huis en heb ik de eerste nacht van huis zonder kind overleefd :biggrin2:
Door Tibbies
@dinky89 van harte gefeliciteerd! Zo leuk om mee te maken. Ik weet ook nog goed dat ik het erg ongelovig vond dat er een echt minimens in mij groeide. Pas toen ik ze begon te voelen was het pas ‘echt’. En nu 36 en 34 jaar later denk ik nog weleens wow dat zij in mij zijn gegroeid dankzij de liefde van Jos en mij. Wat een mooie mannen zijn dat geworden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door hannabelgje
Eindelijk op de fiets naar het werk gegaan vandaag en wat was het lekker. Het is 12 km helemaal van Eindhoven noord naar Eindhoven zuid. Maar hele mooie route met bijna alleen maar fietspad. Je merkt nog niet dat je dwars door ehv fietst.
Klaagmomentje: ik moet straks ook nog terug.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door pearlsofpassion
Wat leuk Hanna!
Rijdt je elektrisch?
Ik heb vroeger in de zomer altijd naar het werk gereden. 14km enkel, dus das vergelijkbaar. Heel was vnl bergaf, terug bijna de hele tijd bergop (ale ja, we wonen in de vlaamse ardennen dus het gaat zowiezo op en neer), en wind tegen, en niet elektrisch, dus dat duurde dubbel zo lang. ::) Maar ik vond het absoluut heerlijk! Zaalig.

Ik hoop dat de terugweg meevalt en je het Kan blijven doen.
Door dinky89
Wat enorm gezellig :)
Hier valt het mij op dat er dit jaar opvallend weinig vlinders zijn. Andere jaren zag ik altijd wel meerdere op de vlinderstruik zitten maar dit jaar zo goed als niets :-\
Door frodo quin
Hier zijn er ook veel in de tuin. Vooral Atalanta, distelvlinder, koolwitjes, koninginnenpage en nog wat klein grut van wat ik niet weet wat het is. Onlangs ook een blauwtje. Dagpauwoog jammer genoeg de laatste tijd zelden. Ik vind die zo mooi.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door