Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑wo 05 jul 2023, 19:23 Ik ben goed over gekomen.![]()
Tot 17u was er ruimte genoeg om op mij te wachten. Er was personeel. Daarnaast wonen er collegas zo ongeveer naast het ziekenhuis. Dus ik ga echt mijn leven niet wagen voor een dienst.
Niemand heeft er iets aan als er iets tegen mijn auto aanvliegt en ik zelf in de kreukels lig.
Ik had wel te doen met collegas die weg gingen. Veel komen met de trein. Geen idee hoe ze thuis zijn gekomen. Ik zag de thoraxchirurg nog lopen zo straks. Die was al klaar maar kon ook niet naar huis.
sam28 schreef: ↑do 06 jul 2023, 15:05 Ik werd nog aangesproken vandaag door de (beginnende) teamleider van gister. Zij is niet mijn eigen tl. Dat ze teleurgesteld was dat ik 2 uur te laat was, de wind was immers al gaan liggen.Ja, dit zijn van die dingen waar je je niet druk om moet maken maar waar je onwillekeurig toch echt best wel pissig om wordt
Euh, de weg moest ook nog vrij?! Daar heb ik ff op gewacht, niet eens echt lang. Ik vond 2u later nog meevallen gezien het feit dat ik ook heel hard had kunnen vasthouden aan dat ik altijd met de trein reis.
Ze had het gemeld bij mijn eigen teamleider, of ik dat begreep. Ik dacht alleen, joh, doe lekker wat je niet laten kunt, over 8 weken ben ik weg.![]()
Er werkt een collega met nogal een grote bepalende mond en die was dagco gister (de dagco is op die dag hoofd aanspreekpunt na de teamleider en die rol wisselt) daarnaast vindt die collega mij niet zo aardig. Die heeft de teamleider van gisteren denk ik lekker onder druk gezet. Doet collega wel vaker en deze teamleider begint net en is niet opgewassen tegen dat geweld..