Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Dat zeg ik ook, dat ik dat wel snap. Maar he, ik heb er nóg minder aan als ik op de spoed lig en niet geholpen kan worden omdat mijn arts zelf in de kreukels ligt of erger vanwege een boom op zijn kop. Ik bedoel maar, je beroep maakt je niet onschendbaar en ik denk dat de persoon uit Haarlem vanmorgen ook niet dacht “ik ga eens even lekker een boom op mijn knar laten vallen”. Ik vind dat we het weer en de bijbehorende risico’s wel wat serieuzer mogen nemen.
Door dinky89
Ik denk dat iedereen beide kanten van de medaille kan begrijpen. Een werkgever in de zorg die de zorg moet zien door te gaan en de veiligheid van medewerkers. Hoop dat je veilig bent aangekomen Sam!

Inmiddels is de wind gaan liggen en schijnt hier zelfs voorzichtig zonnetje. Heel wat anders dan vanmiddag toen het zelfs weer lekte bij de kunststof kozijnen :-X
Door sam28
Ik ben goed over gekomen. :)

Tot 17u was er ruimte genoeg om op mij te wachten. Er was personeel. Daarnaast wonen er collegas zo ongeveer naast het ziekenhuis. Dus ik ga echt mijn leven niet wagen voor een dienst.
Niemand heeft er iets aan als er iets tegen mijn auto aanvliegt en ik zelf in de kreukels lig.

Ik had wel te doen met collegas die weg gingen. Veel komen met de trein. Geen idee hoe ze thuis zijn gekomen. Ik zag de thoraxchirurg nog lopen zo straks. Die was al klaar maar kon ook niet naar huis.
Door dinky89
Zie dat ik gisteren niet meer had gereageerd maar was heel fijn om te lezen dat je heelhuids was aangekomen Sam :-* Gelukkig is het vandaag weer rustig weer waardoor alle rotzooi van de weg kan worden geruimd en jij weer veilig naar huis kan rijden.
Door Lizzy
sam28 schreef: wo 05 jul 2023, 19:23 Ik ben goed over gekomen. :)

Tot 17u was er ruimte genoeg om op mij te wachten. Er was personeel. Daarnaast wonen er collegas zo ongeveer naast het ziekenhuis. Dus ik ga echt mijn leven niet wagen voor een dienst.
Niemand heeft er iets aan als er iets tegen mijn auto aanvliegt en ik zelf in de kreukels lig.

Ik had wel te doen met collegas die weg gingen. Veel komen met de trein. Geen idee hoe ze thuis zijn gekomen. Ik zag de thoraxchirurg nog lopen zo straks. Die was al klaar maar kon ook niet naar huis.
:-*
Door sam28
Ik werd nog aangesproken vandaag door de (beginnende) teamleider van gister. Zij is niet mijn eigen tl. Dat ze teleurgesteld was dat ik 2 uur te laat was, de wind was immers al gaan liggen.
Euh, de weg moest ook nog vrij?! Daar heb ik ff op gewacht, niet eens echt lang. Ik vond 2u later nog meevallen gezien het feit dat ik ook heel hard had kunnen vasthouden aan dat ik altijd met de trein reis.
Ze had het gemeld bij mijn eigen teamleider, of ik dat begreep. Ik dacht alleen, joh, doe lekker wat je niet laten kunt, over 8 weken ben ik weg. ;)
Er werkt een collega met nogal een grote bepalende mond en die was dagco gister (de dagco is op die dag hoofd aanspreekpunt na de teamleider en die rol wisselt) daarnaast vindt die collega mij niet zo aardig. Die heeft de teamleider van gisteren denk ik lekker onder druk gezet. Doet collega wel vaker en deze teamleider begint net en is niet opgewassen tegen dat geweld..
Door dinky89
Een enigszins ongelukkige samenloop van omstandigheden zo te lezen Sam ;) Gelukkig is het allemaal goed gegaan en jammer maar helaas dat ze teleurgesteld was. Je had groot gelijk om in deze omstandigheden even het ergste af te wachten.
Door Ronald
Ik heb dat ook eens gehad. Moest ik naar het oosten van de stad, maar het ijzelde verschrikkelijk dus ik kwam gewoon niet weg. Dus afgebeld. Wordt ik even later teruggebeld: kun je dan wel naar de andere kant van de stad?

Wat begrijp je niet aan "ik kan hier niet weg"
Door Lizzy
sam28 schreef: do 06 jul 2023, 15:05 Ik werd nog aangesproken vandaag door de (beginnende) teamleider van gister. Zij is niet mijn eigen tl. Dat ze teleurgesteld was dat ik 2 uur te laat was, de wind was immers al gaan liggen.
Euh, de weg moest ook nog vrij?! Daar heb ik ff op gewacht, niet eens echt lang. Ik vond 2u later nog meevallen gezien het feit dat ik ook heel hard had kunnen vasthouden aan dat ik altijd met de trein reis.
Ze had het gemeld bij mijn eigen teamleider, of ik dat begreep. Ik dacht alleen, joh, doe lekker wat je niet laten kunt, over 8 weken ben ik weg. ;)
Er werkt een collega met nogal een grote bepalende mond en die was dagco gister (de dagco is op die dag hoofd aanspreekpunt na de teamleider en die rol wisselt) daarnaast vindt die collega mij niet zo aardig. Die heeft de teamleider van gisteren denk ik lekker onder druk gezet. Doet collega wel vaker en deze teamleider begint net en is niet opgewassen tegen dat geweld..
Ja, dit zijn van die dingen waar je je niet druk om moet maken maar waar je onwillekeurig toch echt best wel pissig om wordt :-X
Door pearlsofpassion
Ja zeg, das idd echt niet leuk.
Gelukkig ga je weg en helpt dat om het van je af te zetten. Maar je hebt toch ook je trots hé.
Door Kaela
Net wakker en alles even open gezet. Kan er nog even wat verse koele lucht door het huis voordat de warmte komt.
Door doranto
Kaela schreef: za 08 jul 2023, 06:39 Net wakker en alles even open gezet. Kan er nog even wat verse koele lucht door het huis voordat de warmte komt.
Hier net terug van de wandeling en alles weer dicht gemaakt :)
Door Tanna
Wij zijn een paar weken in het huis van vrienden een paar dorpen verderop omdat er bij ons thuis gestuct en gewit wordt. Het is een oude boerderij met enorm dikke muren en een rieten dak. Afgelopen winter zaten we hier te blauwbekken en weg te tochten maar nu is het 20 graden in de keuken terwijl het buiten al 28 graden is. Zeker met een man die hartfalen en copd heeft is dat prettig.
Door Siberienne
Het is hier wat vochtig…. En mijn meneer heet Hans. Wat de koppen wel grappig maakt.
IMG_3195.jpeg
IMG_3195.jpeg (497.34 KiB) 7131 keer bekeken
IMG_3196.jpeg
IMG_3196.jpeg (430.94 KiB) 7131 keer bekeken
Door pike
Ik las het zojuist bij de nieuwsberichten Siberienne, dat Zweden en Noorwegen mega regenval verwacht. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen met de regenval in jouw woonomgeving.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door