Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Lekkage is er zeker niet en ook niet geweest. We gaan kijken of we iets qua verzekering kunnen regelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door pike
Potverdorie Hanna daar wordt je niet vrolijk van. Heeft het een met het ander te maken? Trillingen door het boren? Je bent er maar weer mooi klaar mee.
Door Charlie Angel
Jeetje zeg, daar wordt je echt niet vrolijk van Hanna, echt heel vervelend.
Ik hoop dat er qua verzekering iets kan. En inderdaad de vraag of het 1 met het ander te maken heeft. Maar je bent er mooi klaar mee. Succes.
Door hannabelgje
Ja het ligt aan de trillingen van het boren. Maar airco bedrijf gaat er niks mee doen.

Door zurca
Pfff Hanna, wat een narigheid. Ik hoop dat jullie eigen verzekering hier wat mee doet....succes met alles!
Door Sonja
Nee, dan word je ook niet blij met je nieuwe airco, Hanna! :o

Ik heb gisterochtend de bestraling gehad. Sindsdien ben ik hondsberoerd.
Door hannabelgje
Beterschap Sonja. Ik hoop zo voor jou dat het werkt gezien de ellende die je ervan hebt.

Door Tibbies
Sterkte Sonja. Ik duim dat de bestraling aanslaat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Sonja
Ik heb gewoon heel veel pijn. Ondanks dat ik al 4 verschillende soorten pijnmedicatie gebruik.
De pijn in mijn bil en been is toegenomen. Zitten kan ik absoluut niet. En ik heb er ook nog buikpijn bij. Verder misselijk en slap.
:'( :'( :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door