Welk kippenras?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Welk kippenras?
Ik heb wat verrijking toegevoegd in de vorm van een zandbakje om te badderen en een stukje tak van een kersenboom.
Ze vinden het maar vreemd allemaal, die veranderingen en zijn daar behoorlijk vocaal in. Even wennen dus, maar gaat zeker goed komen.
Ze vinden het maar vreemd allemaal, die veranderingen en zijn daar behoorlijk vocaal in. Even wennen dus, maar gaat zeker goed komen.
Twee verwende kuikentjes

De Willempies zijn één week oud en groeien als kool! Ik vind het verbazingwekkend om te zien hoe snel ze hun dons inwisselen voor veertjes, te beginnen op de vleugels en bij hun staart.
Ze zijn inmiddels gewend aan mijn hand en rennen erop af omdat er altijd wat te eten op ligt (gewoon kuikenkorrels, niks exotisch)
Er lijkt al wel een bepaalde pikorde te zijn.
Willem I (donkere) springt altijd als eerste op mijn hand en staat bijna niet toe dat Willem II er ook op klimt, zodat dit kuiken bijna altijd vanaf de bodem een graantje probeert mee te pikken.
Willem II klimt dan weer graag op de verwarming om alles goed te kunnen overzien.
Ze zijn inmiddels gewend aan mijn hand en rennen erop af omdat er altijd wat te eten op ligt (gewoon kuikenkorrels, niks exotisch)
Er lijkt al wel een bepaalde pikorde te zijn.
Willem I (donkere) springt altijd als eerste op mijn hand en staat bijna niet toe dat Willem II er ook op klimt, zodat dit kuiken bijna altijd vanaf de bodem een graantje probeert mee te pikken.
Willem II klimt dan weer graag op de verwarming om alles goed te kunnen overzien.
Laatst gewijzigd door MillyMol op za 29 jul 2023, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat enorm leuk om zo de vorderingen te volgen en te lezen over de verschillende karakters 
Ze zijn echt toooooo cute 
Grappig he, dat het gedrag zich al zo sterk aan het ontwikkelen is. Ze gaan snel!
Grappig he, dat het gedrag zich al zo sterk aan het ontwikkelen is. Ze gaan snel!
Zo dan .... die groeien echt hard
Wel grappig dat ze zo verschillend zijn qua uiterlijk en dus ook al qua gedrag
Wel grappig dat ze zo verschillend zijn qua uiterlijk en dus ook al qua gedrag
Dank voor deze update over de Willempies, ik vind ze mooi!
Ze zijn echt schattig...
Zou zelf ook best wat kipjes willen maar met 2 adressen straks is dat niet handig en ik weet ook niet of ze veilig zouden zijn ivm Pippa...
Kim, hoe gaat het met jullie nieuwe dames?
Zou zelf ook best wat kipjes willen maar met 2 adressen straks is dat niet handig en ik weet ook niet of ze veilig zouden zijn ivm Pippa...
Geen kippies er bij hier, denk dat je mijn nieuwe buurvrouw bedoelt?zurca schreef: zo 30 jul 2023, 16:29 Ze zijn echt schattig...
Oh Aaaaaanneeeeee…
Ohja...oeps gehad ff in de warKim_S schreef: zo 30 jul 2023, 22:11 Geen kippies er bij hier, denk dat je mijn nieuwe buurvrouw bedoelt?![]()
Oh Aaaaaanneeeeee…![]()
Euhmmm Anne?! Hoe gaat het met de nieuwe dames? Ze voelen zich inmiddels vast al helemaal thuis, zijn ze al wat veren rijker?
Verhuisbericht
Wij zijn verhuisd!
Oud adres: Kartonnen Doos 1
Nieuw adres: Konijnenhok 2. We hebben een fijne nieuwe zandvloer om in rond te scharrelen en wat meer uitzicht.
Wij zijn verhuisd!
Oud adres: Kartonnen Doos 1
Nieuw adres: Konijnenhok 2. We hebben een fijne nieuwe zandvloer om in rond te scharrelen en wat meer uitzicht.
- pearlsofpassion
- Moderator
Leuk leuk!
Dat uitzicht zullen ze wel apprecieren.
Ik zou die warmteplaat al wat hoger zetten hoor. Zitten ze er nog onder zo laag?
Ik zou die warmteplaat al wat hoger zetten hoor. Zitten ze er nog onder zo laag?
Jeetje wat gaan ze snel!!!! Heel erg leuk! 
Ja, ik zie het nu ook. Pootjes zijn wat weggezakt in het zand. Zal hem wat hoger zetten. Thanks. Ze zitten er nog wel onder. Ik zal kijken of ze eronder kunnen staan of alleen maar zitten.pearlsofpassion schreef: ma 31 jul 2023, 12:35 Leuk leuk!