Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
El_Kato schreef: do 22 jun 2023, 23:01 Wat doe je als je vol zit, nog wel echt serieus lekkere trek hebt maar niets echt lekkers in huis hebt :D
Dan ga je kookboeken bestellen ;D

Of nou ja ik had er al een tijdje een op mijn wensenlijstje staan en kwam er vandaag nog een tegen en dacht ach waarom niet :biggrin2:
Mezelf beloofd dat ik ook echt elke week een recept uit een van de kookboeken moet maken ::)

Ik heb de Bijbel van de Indiase keuken en Vegan JapanEasy besteld. Die laatste omdat het een keuken is waar ik nog niet zo mee bekend ben en omdat het een heel mooi boek is. Goud met paarse zijkanten ;D
Ben heel benieuwd :D

En bedankt... Ik heb Vegan JapanEasy nu ook in de kast staan. Geen idee hoe dat nou weer zo snel kon gebeuren... :-X ::) ;D
Door Kaela
Ik heb net een kaartje gekocht voor de WK IJslanders. Voor de vrijdag. Het is een geluksmomentje, want ik kan gaan en verheug me er enorm op! Voor de andere dagen heb ik de livestream gekocht, dan kan ik thuis ook kijken.
Ergens doet het ook wel zeer. Het is voor de derde keer in Nederland en de vorige twee keer heb ik de hele week vrijwilligerswerk gedaan. Dat was zo gaaf. En nu kan dat niet, ik kan geen hele week van huis. Of nou ja, gevoelsmatig toch echt niet. Maar ik ga die dag gewoon voor een hele week genieten. Met veel lekkerder eten dan de vrijwilligers ;D :-X en een beetje zakgeld om te shoppen!
Door Cathelijn
Gaaf Kaela! Veel plezier :D

Ik heb kaartjes met heel lange voorpret, nl voor de Olympische Spelen volgend jaar in Parijs. Als het dan zo dichtbij is...
Met mijn broertje ga ik 1 avond naar een atletiekavond met veel finales en hopelijk Nederlands goud, en de avond er na naar de hockeyfinale van de vrouwen met ook kans op goud.
Airbnb in de buurt gevonden.
Nog maar een jaar en twee weken :cool:
Door - pien -
Fijne vooruitzichten Kaela en Cathelijn :)

Joep z'n maagslijmvliesontsteking is over, hij kan weer rauw eten!

En er is een nieuwe man in m'n leven gekomen, Brammetje, hij is gered uit een bosbrand in Griekenland, 10/11 jaar oud, en nu mag hij bij mij komen wonen
Afbeelding
Afbeelding

Hij vindt z'n rauwe vreten héérlijk, ik heb nog nooit zo'n grote hond gehad ;D (38 kilo, er mag wel een kilootje of 5 af), hij is hartstikke lief en ligt overal vloerkleed te zijn, ik moet steeds over hem heen stappen maar omdat hij geen poot verroert is dat ook niet gevaarlijk :P
Hij krijgt pijnstilling en Hyaloral voor z'n artrose, van opvangmama kreeg hij glucosamine en nog iets met duivelsklauw, ik heb pYnmix besteld, dus die gooien we er ook nog tegenaan. Hij mist bespiering, loopt moeizaam en in telgang, als hij geplast of gepoept heeft (wat een vreugde, de eerste mooie 'rauw'drol ipv die brokkenflatsen) wil hij weer naar huis en gaat met 4 poten op de rem. Ik breng hem dan meestal maar thuis en ga met Joepie verder, die wil nog wel een stukje lopen.
Door Kaela
Cathelijn schreef: vr 21 jul 2023, 21:39 Gaaf Kaela! Veel plezier :D

Ik heb kaartjes met heel lange voorpret, nl voor de Olympische Spelen volgend jaar in Parijs. Als het dan zo dichtbij is...
Met mijn broertje ga ik 1 avond naar een atletiekavond met veel finales en hopelijk Nederlands goud, en de avond er na naar de hockeyfinale van de vrouwen met ook kans op goud.
Airbnb in de buurt gevonden.
Nog maar een jaar en twee weken :cool:
Oh wat gaaf! Een lange voorpret, maar geweldig om dan mee te mogen maken!
Door Kaela
Oh Pien, wat een lekker snoetje! Hopelijk knapt ie wat op qua pijn, gewicht en bespiering. Maar het klinkt al wel alsof ie helemaal door heeft dat ie met zijn gat in de boter is gevallen!
Door Kim_S
Wat een heerlijke geluksmomenten van iedereen :)

Deze is van mij/ ons vandaag:
IMG_3817.jpeg
IMG_3817.jpeg (1.04 MiB) 680 keer bekeken
We zijn onderweg naar huis :D
Morgenavond eens kijken hoe het er bij staat :)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: zo 23 jul 2023, 20:56 Wat een heerlijke geluksmomenten van iedereen :)

Deze is van mij/ ons vandaag:

IMG_3817.jpeg

We zijn onderweg naar huis :D
Morgenavond eens kijken hoe het er bij staat :)

Wat staat daar? Ik kan het niet lezen. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door