Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank jullie wel allemaal!

Wij vinden het kleed ook helemaal leuk! Met Sam, Spot en Max :smitten:

En inderdaad, ze heeft een vos. Die heet Vos de Klos. Ze heeft ook een Alie op der falie, de enge smurf (cadeau gekregen, we vinden hem hilarisch) heet Smurf pak hem bij zijn lurf en dan hebben we nog Nijn Koppijn. Voor het geval jullie je afvragen waarom ze zo heten, Nina is heeeeeeeeel lief (ahum ahum) voor haar knuffels ::)
Vandaag groot feest. Ons meisje is een jaar oud!

Ze doet het zo mooi! Ze is zo vrolijk, lief, gezellig, dapper en pienter. Bij de opvang noemen ze haar stille Willie, thuis hebben we oordoppen nodig. Veel verstaanbaars komt er nog niet uit, maar ze oefent goed. Het staan en lopen gaat ook zo leuk. Ze wordt steeds sterker en krijgt meer balans. En ik vind het vooral mooi hoe ze alles ontdekt, uitprobeert, natuurlijk regelmatig op haar snoet gaat en dan het weer probeert.

Jammer genoeg gaan de oren niet goed en moeten we half juli alweer bij de kno arts komen. 5 oorontstekingen in 3 (zomer) maanden is toch wat jammer. En helaas is het grote feest een pyjama feestje, want ze heeft nu ook een flinke buikgriep. Gelukkig hadden we de cursus omgaan met teleurstellingen dat leuke dingen niet door kunnen gaan omdat ze ziek is al met succes afgerond. Al moest ik bij deze wel even flink slikken. Volgende week in de herkansing.

Het was een heel bijzonder jaar en we zijn onwijs blij met ons meisje. Ik ben benieuwd wat het nieuwe jaar gaat brengen!
Gefeliciteerd met jullie kleine meid, 1 jaar oud wat gaat dat hard...
Ik wens haar, en jullie, voor het nieuwe jaar (en alvast alle jaren die gaan volgen) veel plezier en vooral veel gezondheid toe. Ze is in haar eerste jaar al genoeg ziek geweest :-*
Hopelijk toch een gezellige dag vandaag en dat de herkansingdag een topfeest mag worden :D ;)
Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Nina!

En dat het grote verwen feest een week later wordt zal ze vast geen probleem vinden ;) Heerlijk om te lezen dat ze over het algemeen nu zo goed gaat na de zware eerste maanden die jullie met haar hebben gehad! Hopelijk krijgen jullie de oren ook onder controle waardoor ze nog meer kan genieten :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door