Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Die gaat de laatste tijd niet zo lekker met af en aan diarree klachten. Verder heeft ze op het oog nergens last van. Haar bloedwaarden waren niet goed vorige week en vanmiddag krijgt ze een echo. Willen jullie duimen voor ons dat ze nog een poosje bij ons mag blijven?

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
Pfff al heel de ochtend buikpijn. Ik ben zo bang voor die echo.
Ik snap ook niet dat er niks aan haar te merken is behalve de diarree. Ze is vrolijk, eet, kliert, moppert etc. Gewoon haar normale zelf. Het lijkt wel of dat bloed van een andere hond was. Ze is een enorme piepert dus als er een scheet dwars zit dan is ze al enorm zielig. Ik snap er echt niks van. En ja ze is 14 en het kan natuurlijk ieder moment voorbij zijn maarja.

Door hannabelgje
En weer thuis. Op de echo waren geen afwijkingen te zien. Ze denken dat toen ze paar maanden geleden zo ziek was de ab kuur te kort is geweest. En nu een kuur van 10 dgn. In haar bloed zitten veel te veel eiwitten. We gaan proberen dit omlaag te brengen door haar eten aan te passen. Ik zal een topic aanmaken hiervoor op de juiste plaats. Over 2 maanden willen ze nogmaals bloedprikken.
Bedankt voor jullie duimpjes. Er is op dit moment geen reden voor paniek.

Door Kaela
Gelukkig Hana! Toch blijf ik zachtjes duimen! Dat de eiwitten gaan dalen en de diaree ophoudt, maar vooral dat Zoë de tijd die jullie hebben als haar eigen ikje zo fijn mogelijk door mag brengen :-*
Door dinky89
Fijn om te lezen dat er geen enge dingen uit de echo zijn gekomen! Hopelijk helpt de AB kuur zodanig dat ze van de diarree af komt en mogen jullie nog een tijd onbezorgd van Zoë genieten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door