Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: ↑wo 07 jun 2023, 16:26 Gefeliciteerd Sam. Is je nieuwe werkgever een detacheer bureau?Ja klopt. Ben heel benieuwd hoe ik dat ga vinden, ik ben heel duidelijk geweest in wat ik wil en niet wil. En anders is er werk genoeg en stap ik weer over. Maar de mensen die ik ken die voor deze partij werken zijn eigenlijk allemaal enthousiast.
dinky89 schreef: ↑do 08 jun 2023, 10:01 Mijn geluksmoment was gisteravond het concert van Muse met daarbij perfect weerIk was er ook!!Wat een gave show was dat
![]()
doranto schreef: ↑vr 09 jun 2023, 18:58 Voor mij voelt het vandaag ook als een geluksmomentje omdat ik erg opgelucht ben. Vandaag de laatste van een serie van 4 chemo's gehad. Nu zo goed als het kan herstellen en dan op naar de volgende serie! Bij mij was begin dit jaar borstkanker ontdekt en na een eenzijdige ablatio en schildwachtklier-procedure nu het standaard vervolg traject.Heftig zeg! Ik hoop voor je dat het vanaf nu alleen maar weer beter wordt.
Als het goed is was dit het zwaarste deel van het traject, vandaar mijn geluksmomentje![]()
doranto schreef:Voor mij voelt het vandaag ook als een geluksmomentje omdat ik erg opgelucht ben. Vandaag de laatste van een serie van 4 chemo's gehad. Nu zo goed als het kan herstellen en dan op naar de volgende serie! Bij mij was begin dit jaar borstkanker ontdekt en na een eenzijdige ablatio en schildwachtklier-procedure nu het standaard vervolg traject.Wat een heftig bericht zeg. Vreselijk om die diagnose te krijgen. Maar dan inderdaad een heel groot geluksmoment voor nu!
Als het goed is was dit het zwaarste deel van het traject, vandaar mijn geluksmomentje