Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
tt-tjes schreef: do 01 jun 2023, 08:22 Ik de eerste x ook niet. App van post nl kon ik niet in, meerdere keren geprobeerd
Vreemd. Ik heb de app op de telefoon gezet, ging vanaf het eerste moment goed. Briefpost, pakketpost, alles komt er (automatisch) op. Inclusief tijdstip waarop pakketjes geleverd worden.
Je kan pakketjes via de app ook op een ander adres laten afleveren. Ik doe dat regelmatig als ik verwacht misschien niet thuis te zijn, dan laat ik ze alsnog bij het afhaalpunt droppen. Gaat altijd prima.
Door Tanna
tt-tjes schreef: zo 04 jun 2023, 12:14 Gisteren kwam de envelop van het Woud binnen. Na 14 dagen
Dat ligt dan toch aan PostNL. Ik kreeg deze week een pakketje wat volgens PostNL nog niet bij ze was ontvangen, dat staat trouwens nog steeds zo in de app. Brievenbuspost met een plastic hoesje komt ook niet meer in de app, heel raar.
Door doranto
Tanna schreef: ma 05 jun 2023, 00:31 Dat ligt dan toch aan PostNL. Ik kreeg deze week een pakketje wat volgens PostNL nog niet bij ze was ontvangen, dat staat trouwens nog steeds zo in de app. Brievenbuspost met een plastic hoesje komt ook niet meer in de app, heel raar.
Er was laatst in het nieuws dat postNL in Brabant en Limburg de bezorging van vooral brievenbuspakjes niet op orde heeft, omdat ze in het postNL centrum in Den Bosch iets hebben gereorganiseerd wat niet helemaal goed schijnt te zijn gegaan.
Door Lizzy
Post hier in Zoetermeer is ook een waar drama hoor. Brievenbuspakketjes doen er gemiddeld standaard 1 week over om hier te komen maar wij krijgen sowieso vaak maar een keer per week post. En dan komt er een busje hier voor rijden met brievenbus post :???: . Alsof we in het buitengebied wonen.... Poststukken raken ze ook steeds makkelijker kwijt. Op 1 poststuk zit ik al 6 maanden te wachten ::)
Door Siberienne
En wij maar denken dat het in Nederland beter was met de post 😭 (In Noorwegen wordt de post sowieso maar om de dag bezorgd en pakjes kunnen een drama zijn. Ze gaan steeds meer met van de depots werken met lockers, lette ik laatst niet op, lag mijn pakket hier een half uur rijden vandaan….)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door