Lizzy schreef:Ik hoop het ook. Deze moet minimaal 3 jaar mee gaan. Weet je hoeveel lekker vlees voor de hondjes ik had kunnen kopen voor €208??!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ik hoop het ook. Deze moet minimaal 3 jaar mee gaan. Weet je hoeveel lekker vlees voor de hondjes ik had kunnen kopen voor €208??!!
Ronald schreef: ↑do 25 mei 2023, 14:36 Weet je wel hoeveel telefoons ik had kunnen kopen van al het geld dat ik aan het vlees voor de honden heb uitgegeven???Heel wat spiksplinternieuwe allernieuwste iPhones![]()
![]()
Ronald schreef: ↑do 25 mei 2023, 20:24 Balen zeg! Gewoon teruggaan naar die winkel waar je hem gekocht hebt? En desnoods weer inleveren? Je hebt als consument 6 maanden de tijd om zonder opgaaf van redenen de koop ongedaan te maken.Dank je voor het meedenken Ronald. Maar nu ik een beetje stoom heb af kunnen blazen denk ik dat die Samsung wel gaat wennen. Maar veel edels is het niet hoor.
En € 34 opgelicht? Had je een app gedownload of had je de overzetservice besteld?
zurca schreef: ↑vr 26 mei 2023, 22:29 He getver Lizzy, dat is geen fijn begin met je nieuwe telefoon.Ja, op mijn nieuwe telefoon stond ie al, op mijn oude moest ik m downloaden.
Edit; Lizzy, die app moest he die op je nieuwe telefoon ook downloaden? Op het toestel wat ik heb zit deze app gewoon standaard op, hoef ook geen betaling te doen om 'm te gebruiken.