Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Vandaag uitslag gehad. Op zich geen tumorgroei zichtbaar, maar wel een gezwollen kliertje dat ze toch in de gaten willen houden. Daarom dit keer geen 4, maar 2 maanden wegblijven. Dus over 2 maanden een nieuwe scan. Het kan van alles zijn. Kwestie van afwachten wat het gaat doen. :-\
Door hannabelgje
Vanmorgen Nori niet lekker op de bank gevonden. Naar de dierenarts geweest. Hij heeft koorts maar waarom weten ze niet. Medicijnen gekregen en we moeten hem in de gaten houden. Hopelijk is hij vlug weer opgeknapt.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door - pien -
Kim_S schreef: za 13 mei 2023, 10:20+1!! :-*
+2 :-*

Beterschap voor Nori!

Waarom vinden sommige mensen het doodnormaal om muziek aan te hebben in hun tuin zodat de buren verplicht meeluisteren ::)
Door Charlie Angel
- pien - schreef: +2 :-*

Beterschap voor Nori!

Waarom vinden sommige mensen het doodnormaal om muziek aan te hebben in hun tuin zodat de buren verplicht meeluisteren ::)
En als het dan nog eens goede muziek is, maar nee hoor. Afbeelding

Beterschap voor Nori, niks aan een ziek maatje. Afbeelding
Door frodo quin
- pien - schreef: za 13 mei 2023, 14:36 +2 :-*

Beterschap voor Nori!

Ik heb er ook zo,schuin achter mij en gelukkig een diepe tuin. Als je een tuinfeest houdt vind ik dat nog wat anders, maar dagelijks? Ander type muziek en wat zachter zetten zou ik ook al prima vinden.

Beterschap aan Nori, hopelijk snel weer helemaal oké.

Sonja, hopelijk is het niets en slaag je er in om niet zenuwachtig op de volgende consult te wachten.

Ronald, sommige werkgevers zijn gewoon niet erg slim. Geen hart voor mensen is niet geweldig, maar ze schieten ook in hun eigen voet met zo'n beleid. Sterkte!

Sam, rot dat het zo loopt met je oor. Dat kan inderdaad flink pijn doen. Het is ook een hoop gesleep en gedoe om nog steeds geen oplossing te hebben. Ik duim dat je snel geholpen wordt en wel echt deze keer.
Door Charlie Angel

Sonja schreef:Vandaag uitslag gehad. Op zich geen tumorgroei zichtbaar, maar wel een gezwollen kliertje dat ze toch in de gaten willen houden. Daarom dit keer geen 4, maar 2 maanden wegblijven. Dus over 2 maanden een nieuwe scan. Het kan van alles zijn. Kwestie van afwachten wat het gaat doen. :-\
Ik hoop echt dat het niets is Sonja. Mijn duimen draaien. Afbeelding
Door Sonja
Eigenlijk leef ik al bijna 3 jaar bij de dag. Ik heb besloten me hier nu even niet druk om te maken. Dat komt over 2 maanden wel weer. Maar die pijnklachten verzieken mijn kwaliteit van leven wel. Dus ik hoop echt dat de pijnpoli van de week iets voor me kan betekenen.
Door - pien -
Charlie Angel schreef: za 13 mei 2023, 18:50 En als het dan nog eens goede muziek is, maar nee hoor. Afbeelding

Beterschap voor Nori, niks aan een ziek maatje. Afbeelding
Nee, jammer genoeg geen goede muziek. Alleen boenkboenk hoor je. Na 3 uur aanhoren was ik compleet overprikkeld, dus maar naar binnen met de deur dicht.
Gelukkig gebeurt het zelden, maar het is zo jammer dat waar hun vrijheid begint de mijne ophoudt ::)
Een feestje is prima, één liedje lekker hard en meeblèren is ook prima. Maar je weet gewoon dat het uren duurt 'want gezellig' :-X En precies als het lekker weer is en je in de tuin zit of bezig bent.
Door - pien -
Sonja schreef: zo 14 mei 2023, 00:05 Eigenlijk leef ik al bijna 3 jaar bij de dag. Ik heb besloten me hier nu even niet druk om te maken. Dat komt over 2 maanden wel weer. Maar die pijnklachten verzieken mijn kwaliteit van leven wel. Dus ik hoop echt dat de pijnpoli van de week iets voor me kan betekenen.
:bigarmhug:
Door pearlsofpassion
- pien - schreef: zo 14 mei 2023, 09:28 Nee, jammer genoeg geen goede muziek. Alleen boenkboenk hoor je. Na 3 uur aanhoren was ik compleet overprikkeld, dus maar naar binnen met de deur dicht.
Gelukkig gebeurt het zelden, maar het is zo jammer dat waar hun vrijheid begint de mijne ophoudt ::)
Een feestje is prima, één liedje lekker hard en meeblèren is ook prima. Maar je weet gewoon dat het uren duurt 'want gezellig' :-X En precies als het lekker weer is en je in de tuin zit of bezig bent.
Ik hoor steeds meer van dit soort klachten en heb er zelf ook last van. Kwaal van deze tijd, denk ik.

Jongeren kunnen precies ook geen half uur zonder muziek en willen soms ook dat het halve dorp meeluistert.
Die beseffen nog niet natuurlijk dat ze niet de enige zijn met goede smaak en dat als iedereen dat zou doen het nogal mooi zou worden...
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: zo 14 mei 2023, 09:48 Ik hoor steeds meer van dit soort klachten en heb er zelf ook last van. Kwaal van deze tijd, denk ik.

Jongeren kunnen precies ook geen half uur zonder muziek en willen soms ook dat het halve dorp meeluistert.
Die beseffen nog niet natuurlijk dat ze niet de enige zijn met goede smaak en dat als iedereen dat zou doen het nogal mooi zou worden...
Ik denk niet dat het zozeer jongeren zijn.Nuja, dat is toch niet de leeftijdsgroep waar ik die ervaring mee heb. Heb de indruk dat het eerder de sociale achtergrond is die dat bepaalt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door