Inmiddels heb ik besloten Max maar weer even een dagje te laten vasten. Vanmorgen was hij namelijk nog steeds aan de diarree (hele kamer zat er onder

Moderator: Lizzy
amber13 schreef: Oke, dus met ander woorden, het zal nog wel eens aan de smuldier kunnen liggen dat hij last van z'n darmen krijgt. Wanneer ik op een ander merk overga, hoe kan ik hem dan het beste laten wennen? En kan ik hem bv ook als variatie af en toe smuldier geven, of beter van niet?Ja, ik ken wel honden die op merk X het niet goed doen en op merk Y perfect! En ik vind dat je geen genoegen moet nemen met een hond die echt regelmatig problemen heeft met z'n ontlasting. Ik zou dan een ander merk proberen. Ik weet niet met welke regelmaat hij last heeft van zijn darmen, maar stel dat hij elke 4 weken wel een keer heftige diarree heeft, dan zou ik zeker 4 weken dat andere merk geven, zonder tussendoor ook Smuldier te geven. Want anders weet je dus niet of het werkt.
Lizzy schreef: Ja, ik ken wel honden die op merk X het niet goed doen en op merk Y perfect! En ik vind dat je geen genoegen moet nemen met een hond die echt regelmatig problemen heeft met z'n ontlasting. Ik zou dan een ander merk proberen. Ik weet niet met welke regelmaat hij last heeft van zijn darmen, maar stel dat hij elke 4 weken wel een keer heftige diarree heeft, dan zou ik zeker 4 weken dat andere merk geven, zonder tussendoor ook Smuldier te geven. Want anders weet je dus niet of het werkt.Das waar, maar er werd steeds tegen me verteld dat ik me nu bij een merk moet houden, omdat hij zo soms aan de diarree is. Nou ik eenmaal met Smuldier begonnen was, was ik bang om over te schakelen en weer problemen met de darmen te krijgen, maar nu is misschien wel het ideale moment om om te schakelen, na een vastendagje. En idd dan maar ff helemaal geen smuldier meer voor Max (