Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik zie weer twee mooie gangen. Draaf weer prachtig. Stap ook goed in orde. Mooie takt, de achtervoeten spelen tikkertje met de voorvoeten.

Aan de hand van deze filmpjes zie ik wederom geen enkele reden tot zorg in het gangwerk.
Door zurca
Hanny schreef: zo 30 apr 2023, 17:02 Het gangwerk is moeilijk te beoordelen bij een hond, die met zijn neus aan de grond loopt.
Waarom maak je je zo druk er om, wil je iets veranderen?

Hanny
Ik heb totaal geen verstand van het gangwerk bij honden. Door een artikel over gangwerk en eventuele lichamelijke problemen was ik benieuwd naar wat Pippa laat zien. Ze heeft PL (graad 1 en 2) en staat nooit te springen om mee te gaan wandelen. Ik vroeg mij dus af hoe haar gangwerk is en of iemand iets ziet waarmee het verstandig is om er verder werk van te maken.

Ze loopt inderdaad met de neus naar de grond want om haar te filmen had ik een snoepje neergelegd ;)
Door zurca
Ontzettend bedankt dames, voor het meekijken!
Ben blij te lezen dat jullie niks geks zien.
Bij dat eerste filmpje zat ik,bijwijze van spreken, al bijna bij de DA, ik snapte er niks van...maargoed, ik keek maar naar 2 poten en dat zag er vreemd uit ;D ::) ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door