Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑di 18 apr 2023, 15:50 Als het verhuist naar Emden is het toch nog niet zo’n groot verschil?Eemshaven is 40 km voor mij, Emden is 110 km. Psychologisch dus een heel stuk verder
dinky89 schreef: ↑di 18 apr 2023, 19:27 Eemshaven is 40 km voor mij, Emden is 110 km. Psychologisch dus een heel stuk verderAh ja, dat is best een verschil. Snap ik hoor! Het is jammer dat het zo’n rommeltje is bij die boot. En hij is weer een stuk duurder gewordenmaar klopt dat het nog steeds goed te doen is al had dat verschil in afstand afgelopen zomer het een stuk krapper gemaakt om op tijd te zijn bij de crematie van de beppe van vl.
Siberienne schreef: ↑di 18 apr 2023, 20:51 Ah ja, dat is best een verschil. Snap ik hoor! Het is jammer dat het zo’n rommeltje is bij die boot. En hij is weer een stuk duurder gewordenIk had toen voor € 138 via Social Deal een retourtje. Dat was natuurlijk een koopje. Als ik nu wil reizen vanaf Cuxhaven, dan kost een retourtje voor twee personen, zonder auto, al meer dan € 500. Moet er ook nog een auto mee, en heb je dan dus een aparte retour, dan gaat het prijskaartje al gauw richting de € 900. En dan heb ik nog niet gegeten of gedronken.![]()
Ronald schreef: ↑wo 19 apr 2023, 20:37 Ik had toen voor € 138 via Social Deal een retourtje. Dat was natuurlijk een koopje. Als ik nu wil reizen vanaf Cuxhaven, dan kost een retourtje voor twee personen, zonder auto, al meer dan € 500. Moet er ook nog een auto mee, en heb je dan dus een aparte retour, dan gaat het prijskaartje al gauw richting de € 900. En dan heb ik nog niet gegeten of gedronken.Ja en in de zomervakantie helemaal hoog hoorde ik. Dan is het niet meer goedkoper dan Kiel-Oslo. Ben bang dat ze zichzelf uit de markt gaan prijzen zo.
Siberienne schreef: ↑wo 19 apr 2023, 21:12 Ja en in de zomervakantie helemaal hoog hoorde ik. Dan is het niet meer goedkoper dan Kiel-Oslo. Ben bang dat ze zichzelf uit de markt gaan prijzen zo.Ik snap dat het van die € 138 niet uit kan. Maar het verschil is zo wel erg groot.
rosmin schreef:Mooi om te zien Daniel,De voeding doet Genghis het wel echt beter op. (Ik zal dat ook nog even updaten in het daarbij behorende topic)
jong geleerd, is oud gedaan….![]()
Gaat het met de voeding nu beter?