Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Als ik die groene wereld met blauwe lucht zie dan wil ik alleen maar terug naar Noorwegen siberienne ;D Jammer dat de eenvoudige verbinding vanuit Eemshaven overleden is...
Door Siberienne
dinky89 schreef: di 18 apr 2023, 08:04 Als ik die groene wereld met blauwe lucht zie dan wil ik alleen maar terug naar Noorwegen siberienne ;D Jammer dat de eenvoudige verbinding vanuit Eemshaven overleden is...
Als het verhuist naar Emden is het toch nog niet zo’n groot verschil?
Door dinky89
Siberienne schreef: di 18 apr 2023, 15:50 Als het verhuist naar Emden is het toch nog niet zo’n groot verschil?
Eemshaven is 40 km voor mij, Emden is 110 km. Psychologisch dus een heel stuk verder ;) maar klopt dat het nog steeds goed te doen is al had dat verschil in afstand afgelopen zomer het een stuk krapper gemaakt om op tijd te zijn bij de crematie van de beppe van vl.
Door Siberienne
dinky89 schreef: di 18 apr 2023, 19:27 Eemshaven is 40 km voor mij, Emden is 110 km. Psychologisch dus een heel stuk verder ;) maar klopt dat het nog steeds goed te doen is al had dat verschil in afstand afgelopen zomer het een stuk krapper gemaakt om op tijd te zijn bij de crematie van de beppe van vl.
Ah ja, dat is best een verschil. Snap ik hoor! Het is jammer dat het zo’n rommeltje is bij die boot. En hij is weer een stuk duurder geworden :-\
Door Ronald
Siberienne schreef: di 18 apr 2023, 20:51 Ah ja, dat is best een verschil. Snap ik hoor! Het is jammer dat het zo’n rommeltje is bij die boot. En hij is weer een stuk duurder geworden :-\
Ik had toen voor € 138 via Social Deal een retourtje. Dat was natuurlijk een koopje. Als ik nu wil reizen vanaf Cuxhaven, dan kost een retourtje voor twee personen, zonder auto, al meer dan € 500. Moet er ook nog een auto mee, en heb je dan dus een aparte retour, dan gaat het prijskaartje al gauw richting de € 900. En dan heb ik nog niet gegeten of gedronken.
Door Siberienne
Ronald schreef: wo 19 apr 2023, 20:37 Ik had toen voor € 138 via Social Deal een retourtje. Dat was natuurlijk een koopje. Als ik nu wil reizen vanaf Cuxhaven, dan kost een retourtje voor twee personen, zonder auto, al meer dan € 500. Moet er ook nog een auto mee, en heb je dan dus een aparte retour, dan gaat het prijskaartje al gauw richting de € 900. En dan heb ik nog niet gegeten of gedronken.
Ja en in de zomervakantie helemaal hoog hoorde ik. Dan is het niet meer goedkoper dan Kiel-Oslo. Ben bang dat ze zichzelf uit de markt gaan prijzen zo.
Door Ronald
Siberienne schreef: wo 19 apr 2023, 21:12 Ja en in de zomervakantie helemaal hoog hoorde ik. Dan is het niet meer goedkoper dan Kiel-Oslo. Ben bang dat ze zichzelf uit de markt gaan prijzen zo.
Ik snap dat het van die € 138 niet uit kan. Maar het verschil is zo wel erg groot.
De berekening om via DK te reizen ga ik morgen eens maken.
Door Daniël
rosmin schreef:Mooi om te zien Daniel,
jong geleerd, is oud gedaan…. :)
Gaat het met de voeding nu beter?
De voeding doet Genghis het wel echt beter op. (Ik zal dat ook nog even updaten in het daarbij behorende topic)
Onlangs nog wel een oorontsteking gehad. Z’n oor is uitgespoeld en er zit een lang werkend middel in. Tegen bacteriën en gist.

Maar verder is ie echt wel een stuk energieker en voor mijn gevoel meer in balans. En we zitten op 65/67 kg. De ribben voel echt nog wel goed, dus er kan nog wel iets bij. Maar hij is nu echt niet meer mager.
Door hannabelgje
Zoë heeft vandaag wielen gekregen. We kunnen weer lekker wandelen. Eergisteren heeft ze haar poot verstuikt door in een gat te stappen. Nu kan ze toch uitgelaten worden. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door