Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ja!!! Ik vind het heel spannend. Het is tot in de puntjes voorbereid. Morgen om 12u bel ik een vriend die me even uit mijn hoofd trekt en in de praatmodus gooit. Ik heb namelijk vakantie en de kans bestaat dat ik dus morgen om 13u voor het eerst iemand spreek. Dan moet ik even op gang komen. Even uit mijn hoofd komen. Dus om 12u ff bellen voor een peptalk.
Maar goed, lang geleden dat ik een sollicitatiegesprek had waarvoor ik mijn kansen niet weet. :???: :biggrin2:
Door Kim_S
Zet hem op Sam!
Je moet maar zo denken: ze hebben er vertrouwen in dat je een goede aanvulling bent voor ze, anders zouden ze je niet uitnodigen :)
Door sam28
Hahaha thnx allemaal. Om in de klaag te blijven, ik heb de halve nacht wakker gelegen. ::) Had een veeeel te vol hoofd.
Zo nog ff naar de fysio en dan de boel nog een keer nalopen. Mijn shirt heb ik vanochtend kreukvrij gemaakt. Straks alleen ff haren plukken van mijn colbert die ik misschien ooit 1x heb aangehad. Had al wel gezien dat ie schoon was ;D
Door Anne in Zweden
Veel succes, Sam! Je weet wat je waard bent, je hebt de kennis en kunde voor die baan dus op dat punt kun je gerust zijn. De rest komt vast wel als je eenmaal aan de praat bent!
Door sam28
Ik heb geen idee waar ik dit neer moet zetten en ik heb niks te klagen maar omdat ik hier al geschreven had dat ik van de zenuwen had wakker gelegen maar hier.
Het gesprek was heel leuk. Ik heb er een positief gevoel over, op eigenlijk alle vragen had ik wel een antwoord. Op 1 wat mager vond ik zelf; Een van hen vroeg wat ik hoopte te leren en antwoordde dat ik meer wilde leren over de eerstelijnszorg en me wilde verdiepen in het coördineren omdat ik dat nu ook leuk vind aan mijn werk, maar ook in het geven van scholing. Er zijn nog 2 andere kandidaten en morgenvroeg hoor ik of ik door ben naar ronde 2 en heb heeeeeel hard duimen nodig want de functie is super leuk!!
Door sam28
Helaas!! Het was een goed gesprek, ze vonden me erg leuk en hadden me graag aangenomen als projectcoördinator als daar een vrije functie voor was geweest. Daar hebben ze naar gekeken. De functie waar ik voor gesolliciteerd heb hadden ze een kandidaat voor die deze functie al gedaan had en veel minder moest eigen maken. Jammer dus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door