Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Robotstofzuiger Harry is er mee opgehouden. Maar ter reparatie sturen vrees ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Ronald
hannabelgje schreef: vr 07 apr 2023, 10:02 Robotstofzuiger Harry is er mee opgehouden. Maar ter reparatie sturen vrees ik.
Balen Hanna. Dit is dus niet iets waar je zo'n ding voor in huis haalt!
Door hannabelgje
Ronald schreef: Balen Hanna. Dit is dus niet iets waar je zo'n ding voor in huis haalt!
Nope nu moet ik weer met Henry aan de gang helaas.

Door hannabelgje
Ronald schreef: Zit er geen afstandbediening aan de Frank?
Nee helaas

Door El_Kato
Wil net vlees bestellen voor de honden bij Dogmeat maar schrik echt van de prijs van het spiervlees… sodeknetter 11 euro voor een kg kipfilet :o Op deze manier word het wel een beetje onbetaalbaar om vers te blijven voeren… We gaan van de week wel even bij de Turkse winkel kijken wat hun vragen voor een kg kipfilet of dij.

Nog een klaag de website van Dogmeat werkt af en toe zo &€#{^$¥£§ wanneer ik mijn naam en e-mail invul krijg ik de melding dat die al bekend zijn bij ze - dat klopt ik bestel vaker en wil inloggen. Maar dat doet hij dan weer niet… Echt grrrrr even bestellen word zo wel lastig >:(

Het is dat ik nog zo het teleurgestelde kopje van Rana voor me zie toen ze brokjes moest eten na de laatste keer dat ze verstopt zat… De zielige blik van moet ik deze droge meuk echt als eten eten - als snoepje vind ze het fantastisch maar in haar voerbak verwacht ze wat anders ;D
Door El_Kato
Nog een poging tot bestellen gedaan maar nu kom ik wel door het inloggen heen maar kan ik niet betalen omdat er een storing is opgetreden… echt grrrrrrr >:(

Ik ga wat anders doen word hier echt bokbokbok chagrijnig van >:(
Door pike
Ik heb al heel, heel lang niet meer bij Dogmeat besteld. Indertijd gestopt omdat ik de kwaliteit niet zo best vond, en de bezorgkosten zijn in elk geval tegenwoordig veel te hoog voor mij. Voor mijn laatste bestelling, voor ik Malbec heb weggebracht, ben ik ook op zoek gegaan naar betaalbaar spiervlees. Ik ben toen bij Gunshies terechtgekomen.
kilo kip dijbeen €8,00 en kilo kalkoendijvlees €6,95. Dat klinkt al heel anders. Ook de rollen kvv van KB was daar flink goedkoper. En nee ik heb geen aandelen. Was het maar waar ::)
De prijzen van dogmeats cat3 spiervlees zijn belachelijk. Want ik betaal bij de gewone Nederlandse poelier (voor menselijke consumptie dus) voor een kilo kalkoendijbeenvlees €10,90 en voor kipdijvlees €9,90 en kipfilet €10,90. Dogmeat hanteert dus menselijke consumptie prijzen of zelfs iets meer.
https://www.gunshies.nl/spiervlees.
Het was mijn eerste bestelling daar en alles werd keurig netjes geleverd. Bezorgtijdstip werd perfect gecommuniceerd. Helaas heb ik het nooit op kunnen voeren maar alles wat ik besteld had zag er prima uit. Allerlei barf artikelen die ze aanbieden komen ook bij Kiezebrink vandaan.
Mocht er straks weer een hond komen ga ik daar zeker weer bestellen.
Door smulpaap
Yep . Prijzen vergelijken idd
Ik zat net te kijken naar KVV ALRODA wilde gans . Prijzen variëren van € 1,86 tot € 3,25 voor een rolletje :-X
En idd Dogmeat maakt er een potje van met Spiervlees..wat te denken van 1 kg konojnvlees , 13,25
En ik vind het waardeloos , koop het niet meer . Hert is nog betaalbaar , 7,75 per kg
Kipfilet is bv ook bij internet slagerijen te koop , of idd de Turkse super . Folder van de Aldi misschien voor kipfilet ?
Door Ronald
Ik koop mijn niet-varkensvlees sowieso bij de islamitische slager. Kwaliteit is veel beter, ongeveer de helft van de prijs van wat je in de NL supermarkt of slager betaalt.
Door BlissSpirit
Ronald schreef:Ik koop mijn niet-varkensvlees sowieso bij de islamitische slager. Kwaliteit is veel beter, ongeveer de helft van de prijs van wat je in de NL supermarkt of slager betaalt.
Hier ook hoor. Vaak is de kipfilet bij de Turkse super hier €4,99 en betere kwaliteit dan de gewone super. Kipdij vaak goedkoper en sws alle producten goed van kwaliteit en prijs. Niet bomvol water. Ook het rund is super mals, betaalbaar en weg te krijgen zonder drie kwartier kauwen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Door El_Kato
Gunshies ken ik! Daar bestel ik ook met regelmaat spiervlees, dat bestel ik minimaal bij Dogmeat alleen kip of kalkoen. Maar Gunshies heeft geen gemalen bot. Dan kom ik weer bij Dogmeat terecht. Het bestelbedrag voor gratis bezorgen is met de dure benzineprijzen van 100 naar 150 verhoogd. Ik bestel meestal voor 2 mnd botmix, orgaan en pens en doe er dan voor 2 wkn spiervlees (kip) bij en dan zit ik boven de 150 en past het nog in de vriezer. Ik had nog wat spiervlees liggen en heb er een paar kg paardenvlees bij besteld om boven de 150,- uit te komen. Dat was redelijk betaalbaar maar daarvan heb ik in het verleden wel de ervaring dat de kwaliteit nogal teleurstellend is. Veel vet, zenen en pezen ofzo. Geen mooi spiervlees in iedergeval.
Door Too
Deaud aan de miggen :censored2: :knuppel2: :rant:

Het is niet normaal zóveel onvoorstelbaar grote vliegen en t is pas april.
Gelukkig hoorde ik de nogal teruggetrokken levende buurvrouw daarnet ...
Door sam28
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek en hoewel ik dat heel leuk vind zit ik mezelf op te vreten van de zenuwen...... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door