Jammer.
Komt vanzelf goed.
Ineens liggen er straks eitjes in.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑ma 20 mar 2023, 10:58 Ik denk dat dat ook wel een beetje de engelse parkiet eigen is. De gewone zijn actiever.Dat klopt id dat de Engelse rustiger zijn, maar zij is wel heel erg......nu net 15.00 en heb ze 10 min geleden ff zien bewegen, geen geluid niks....Ik klets tegen ze, fluit ed. Hij geeft wel eens antw terug....
En het kan ook karakter zijn. Onze Charlie kun je in de regel ook uittekenen. Een kooi van bijna 4 vierkante meter en dan ligt er 1 berg poep… want hij zit altijd op een plek. Ik moet hem stimuleren met voer overal verstoppen en soms speelt ie wat. Maar veel is het nooit.
Onze logeer grijsjes, daarvan zit er een nooit stil. Die is continu bezig. Echt het compleet tegenovergestelde van Charlie. En de ander zit er wat tussenin. Das de enige die een beetje normaal is![]()
ellenned schreef: ↑vr 31 mar 2023, 10:01 Wat leuk zeg! Dat zeiden ze ook tegen mij, als je er eenmaal 2 hebt wil je er meer.....en dat wil ik ook wel maar de tv staat nu al soms standje doofZijn nog jong, 7 weken.....2 mannetjes![]()
Geniet er van, hopelijk zorgen zij voor wat meer leven in de brouwerij. Is het ook een koppeltje? De lichte lijkt mij een popje? De groene kan ik niet goed zien