Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
tt-tjes schreef: wo 29 mar 2023, 14:23 Wat ontzettend leuk voor jullie. Een kennis gaat morgen vertrekken naar Zweden om zich daar te vestigen. Zij vertrekt donderdag naar Hammarstrand. Al heeft ze niet zoveel vastigheid als jullie.
Dank!
Hammarstrand is hier helemaal niet zo ver vandaan! Mooie omgeving daar ook :)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: wo 29 mar 2023, 14:44 Dank!
Hammarstrand is hier helemaal niet zo ver vandaan! Mooie omgeving daar ook :)
Klopt, kilometer of zeventig van hier. Het wordt druk met Hollanders zo! ;D
Door Anne in Zweden
Ronald schreef: wo 29 mar 2023, 10:52 Wat een prachtige plek! En wat ontzettend leuk dat jullie deze kans krijgen!

Alleen die buren hè... Maar goed, daar raak je op den duur wel aan gewend ;D

Fijn nieuwe herinneringen maken daar!

:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:
Door Charlie Angel
Anne in Zweden schreef: Ja, pas maar op wanneer je Kimmekind een keer op de motor bezoekt hier... :naughty:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Maar dan zit ik achter op die motor hoor, al is het stiekem. Heb Anne en Kim al zo lang niet gezien!
Door Anne in Zweden
pike schreef: do 30 mar 2023, 14:36 Voor je het weet laat ze de honden los ;D
Ik heb begrepen dat Ronalds baard altijd vol zit met etensresten, dus als hij zich even bukt, gaat er geen enkel gevaar meer uit van mijn honden. :biggrin2:
Door Ronald
Anne in Zweden schreef: do 30 mar 2023, 16:04 Dat mag (van mij dan, ik weet niet wat Ronald ervan vindt ;D )!
Ik heb hier geen enkel probleem mee, Anne!
Anne in Zweden schreef: Ik heb begrepen dat Ronalds baard altijd vol zit met etensresten, dus als hij zich even bukt, gaat er geen enkel gevaar meer uit van mijn honden. :biggrin2:
Alleen maar bij spareribs en zo. En soms een soepje. Maar daarna wordt de baard altijd weer keurig netjes gewassen, dus ik denk dat de honden zomaar pech hebben. ;D
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: do 30 mar 2023, 16:04 Dat mag (van mij dan, ik weet niet wat Ronald ervan vindt ;D )!
Van mij mag dat ook, ik weet nog wel een fijne slaapplek. Wel uitkijken voor de 4 pitbulls daar :biggrin2: :P
Door Hanny
Kim, wat heerlijk om een huis(je) in je geliefde land te hebben. Hoe veel tijd kun je er de komende jaren van genieten? Jullie werk en school van de kinderen. Kun je thuis werken?
Dat geeft dan natuurlijk meer mogelijkheden voor de schoolvakanties.
In ieder geval veel genieten en hard werken.

Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door