Update meneer wijdbeens
Omega Drie capsules gaan goed
Eitje gaat goed , nog wel gekookt . Maar hij vindt het heerlijk
Laatst een nieuwe zak parelhoen geportioneert
Ik vond het harder dan ik gewend ben
Geprobeert , maar dat vond meneertje maar niks , te hard . Hij heeft nog lang niet de kaakkracht die tut heeft , die is binnen enkele minuten klaar met eten
Ik laat hem wel lekker zelf ontdekken , maar ik ben in de buurt . Lukt het niet , dan komt ie naar me toe

butler help , dan hou ik het vleesbot vast en dan lukt het . Hij vindt het heerlijk , gaat er soms rustig bij liggen om het vleesbot op te peuzelen. Ik heb het idee dat ie kwartel niet echt waardeert, maar tot nu toe eet ie het op . Dus met het wat " hardere " vleesbot wachten we nog maar even
Hij eet nu kip , konijn en eendkarkas , kip en eendvleugels . Paard , lam rund hert , en kipdijvlees of kalkoen . Groenten gaat goed . Geen schilfer te bekennen in z'n pruik , borstelen gaat steeds makkelijker omdat zijn vacht zachter is . Begin Junie weer een keer naar de trimsalon en dan bekijken of ie eens per 4 maanden kan , gelijk met tut . De vorige keer kwam er enorm veel haar los . We gaan nu beginnen aan project tanden poetsen , hij heeft al wat tandsteen . Maar dat is nog erg spannend . Hij kijkt wel toe als ik tut haar tanden poets . Al is zijn gebit al iets schoner sinds ie vers eet