Anne in Zweden schreef: ↑zo 26 mar 2023, 22:24 Stukkie verder nog, Kimmerd, dan heb je dit.Zo ver nog??![]()
IMG-20230326-WA0003.jpeg

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑zo 26 mar 2023, 22:24 Stukkie verder nog, Kimmerd, dan heb je dit.Zo ver nog??![]()
IMG-20230326-WA0003.jpeg
Siberienne schreef: ↑zo 26 mar 2023, 21:35Momenteel in Jönköping. Maar onderweg naar die foto van Annewij ook. Waar hang jij ergens uit?
Anne in Zweden schreef: Hartelijk gefeliciteerd met de grande dame!Dat zijn yoghurttaartjes. Voor het jarig jobje.
Wat zijn dat, op die laatste foto? Waxinelichtjes met een productiefout?
hannabelgje schreef: ↑ma 27 mar 2023, 07:50 Dat zijn yoghurttaartjes. Voor het jarig jobje.En wat is dat zwarte 'lontje' voor iets? Doe je gewoon yoghurt in de vormpjes en dan in de diepvries, of zit er nog meer spannends in?
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Anne in Zweden schreef: En wat is dat zwarte 'lontje' voor iets? Doe je gewoon yoghurt in de vormpjes en dan in de diepvries, of zit er nog meer spannends in?Ik had geitenyoghurt, daar een rauw eitje door, gelatine erdoor en op laten stijven in de koelkast. Dat zwarte is een gedroogd kippenhartje.
hannabelgje schreef: ↑ma 27 mar 2023, 13:51 Ik had geitenyoghurt, daar een rauw eitje door, gelatine erdoor en op laten stijven in de koelkast. Dat zwarte is een gedroogd kippenhartje.Ik krijg er zelf honger van!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Siberienne schreef: ↑ma 27 mar 2023, 07:23 Veel plezier!Dank! Dat gaat zéker lukken