For Me Formidable klaar!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
For Me Formidable klaar!
Het is alweer een tijdje geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben, het laatste was het droevige nieuws over Saartje. Inmiddels zijn we weer een poosje verder en is er meer nieuws over het verbouwen/renoveren van ons huis.
We zijn bezig met de "finishing touch", de puntjes op de i, van de Chambre d'Hôtes, (B&B) finalement!
Afgelopen weken zijn we bezig geweest met de inrichting en aankleding, het kopen van de meest onbenullig, maar soms ook weer essentiële spulletjes. Van kopjes, bestek, borden en kommen tot een koffiezetapparaat (met nespresso kupjes), waterkoker, kussens, dekbed, beddengoed, mandjes, noem het allemaal maar op. Ook het terras is opgeleukt met mooie planten en potten, het ziet er gelijk een stuk gezelliger uit
We zijn nog aan het wachten op wat bestelde spulletjes, zoals leuke posters voor aan de muur. En waarschijnlijk zijn we nog heel veel vergeten, maar het eind is inzicht;
\We kunnen bijna open!!!
Dus als je afgelopen 2,5 jaar hebt zitten smachten naar een bezoek aan onze Chambre d'hotes For Me Formidable, dan is nu je kans schoon!
De kamer heeft een zit- en slaapgedeelte, een eigen badkamer met douche en toilet, een keukenblokje met koffiezetaparaat en waterkoker en klein koelkastjes. Er is een eigen ingang en een terras waar je heerlijk in de zon kunt zitten in het voor- en na jaar. Ruimschoots voldoende parkeergelegenheid, een oplaadpunt voor elektrische auto's in het dorp, een zwembad aan de overkant en heel veel wandelgelegenheid.
We zijn bezig met de "finishing touch", de puntjes op de i, van de Chambre d'Hôtes, (B&B) finalement!
Afgelopen weken zijn we bezig geweest met de inrichting en aankleding, het kopen van de meest onbenullig, maar soms ook weer essentiële spulletjes. Van kopjes, bestek, borden en kommen tot een koffiezetapparaat (met nespresso kupjes), waterkoker, kussens, dekbed, beddengoed, mandjes, noem het allemaal maar op. Ook het terras is opgeleukt met mooie planten en potten, het ziet er gelijk een stuk gezelliger uit
We zijn nog aan het wachten op wat bestelde spulletjes, zoals leuke posters voor aan de muur. En waarschijnlijk zijn we nog heel veel vergeten, maar het eind is inzicht;
\We kunnen bijna open!!!
Dus als je afgelopen 2,5 jaar hebt zitten smachten naar een bezoek aan onze Chambre d'hotes For Me Formidable, dan is nu je kans schoon!
De kamer heeft een zit- en slaapgedeelte, een eigen badkamer met douche en toilet, een keukenblokje met koffiezetaparaat en waterkoker en klein koelkastjes. Er is een eigen ingang en een terras waar je heerlijk in de zon kunt zitten in het voor- en na jaar. Ruimschoots voldoende parkeergelegenheid, een oplaadpunt voor elektrische auto's in het dorp, een zwembad aan de overkant en heel veel wandelgelegenheid.
Laatst gewijzigd door M@rina op wo 26 apr 2023, 17:10, 4 keer totaal gewijzigd.
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: Chambre d'Hôtes bijna klaar
Oh wat leuk!
Spannend...
Wat een mooie tegeltjes in de badkamer!
Spannend...
Wat een mooie tegeltjes in de badkamer!
- CindyMayella
- 5-sterren

Wat ziet het er leuk uit!!!! Succes!!!
Wow dat ziet er goed uit zeg!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mooi hoor! Heel veel succes!
Dat is mooi geworden zeg! Ik ga duimen voor een groot succes 
Wauw, wat prachtig zeg!
Ik wens jullie ook veel succes toe, dat er veel gasten mogen komen
Ik wens jullie ook veel succes toe, dat er veel gasten mogen komen
Jeetje, dat is mooi geworden zeg!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Jeetje wat leuk!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Heel erg mooi geworden !
Succes met de laatste dingetjes
Succes met de laatste dingetjes
Wow, dat is mooi geworden zeg! Ik wens jullie heel veel leuke/lieve gasten 
Het ziet er prachtig uit!
Mooie, rustige inrichting en gezellige Frans-gevoel-oproepende hortensia's
Mooie, rustige inrichting en gezellige Frans-gevoel-oproepende hortensia's
Badkamer ben ik ook wel jaloers op hoor, echt prachtig!