Ik merkte dat ik steeds nieuwsgieriger werd. Mila zou teckelxpoedel zijn. Maar ja, dat moest dan een flinke poedel zijn geweest, want tante pollewop weegt 20kg

Toch maar eens een dna test gedaan. En de uitslag is verrassend:
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑wo 08 mar 2023, 22:10 Maar kunnen ze dat wel zo gedetailleerd weten?Ik heb werkelijk geen idee hoe dat qua percentages gaat.
Enfin, je ziet vooral dat haar beide ouders ook kruising waren. Een grootouder was Rottweiler, 1 grootouder poedel en dan nog wat restjes.
Dus ja, dan kan er heel veel uit vallen he...
Om haar dan een rotweiller kruising te noemen vind ik wel ver gaan. Tis gewoon een beetje vanalles.
Leuke kruising. Huis tuin en keuken hondje..![]()
Charlie Angel schreef: ↑wo 08 mar 2023, 22:16 Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dit zo tot op de komma uit kunnen zoeken, maar het is wel leuk om te zien. Wel poedel er in en lagotto.Ja, ik geloofde poedel al niet, zitten er zelfs 2 krullenbollen in
Volgens mij is ze wel net zo gevaarlijk als een rottweiler.![]()
Maar mijn poedel dame weegt ook 20 kilo en een beetje hoor. En niets te zwaar.
Inge en Bono schreef: ↑do 09 mar 2023, 07:13 Ik heb werkelijk geen idee hoe dat qua percentages gaat.Welja, dat zegt dat tabelletje. Maar voor hetzelfde geld zijn het al 5 generaties terug kruisingen.
Dat beide ouders kruisingen waren, vermoeden we al wel. Teckelxpoedel we zagen het gewoon niet, maar rottweilerx omdat dat het hoogste percentage is, is zoten zeker aangezien ze qua schofthoogte ruim onder mijn knie blijft
smulpaap schreef: ↑wo 08 mar 2023, 22:44 Interessant zeg , en wat leuk om te weten wat er allemaal in zit . Zelfs een enge RottweilerHaar grootste, letterlijk en figuurlijk, vriendin is wel een rottweiler, ik snap het nu![]()
Inge en Bono schreef: ↑do 09 mar 2023, 07:18 Ja, ik geloofde poedel al niet, zitten er zelfs 2 krullenbollen inPoedel en rotweiller ligt natuurlijk zo ver uit elkaar dat iets er tussenin er al snel niet meer op lijkt.![]()
En net zo indrukwekkend als een rottweiler ook vooral![]()
Nee, maar dat geloof ik zeker! Maar een teckel zou dan toch het 'gemiddelde gewicht' wel een stuk omlaag brengen
Inge en Bono schreef: Ja, ik geloofde poedel al niet, zitten er zelfs 2 krullenbollen inJa precies, zelfs twee met krullen.![]()
Nee, maar dat geloof ik zeker! Maar een teckel zou dan toch het 'gemiddelde gewicht' wel een stuk omlaag brengen
Inge en Bono schreef: ↑do 09 mar 2023, 07:18 Ja, ik geloofde poedel al niet, zitten er zelfs 2 krullenbollen inDe Deens/Zweedse farmdog ook; die zijn formaat ‘hoger op de poten JRT’![]()
Siberienne schreef: ↑do 09 mar 2023, 14:08 De Deens/Zweedse farmdog ook; die zijn formaat ‘hoger op de poten JRT’Ik vind het vooral bijzonder dat dat ras er in zou zitten. Ik had er nog nooit van gehoord.
Althans ik nam aan dat ze die bedoelden
Lizzy schreef: ↑do 09 mar 2023, 14:35 Jammer dat ze jouw DNA bedrijf niet onder de loep hebben genomen maar dit is wel goed om te weten, denk ik:Die Deense dog die als 100% chihuahua terugkwam!
https://www.cbc.ca/news/business/market ... kGKeVG6uUM