Hi daar ,
Heeft longworm test zin als hij net paar dagen geleden behandeld is met milbemax of beter andere keer herhalen ?
Hij krijgt Darf brokken en verschillende vlees burgers, soms karkas/bot om op te knagen vitaminen supplement zou idd goed zijn , tips ? Hij heeft ook probiotica gehad . Ik durf leish idd nog niet uit te sluiten al is dat meer zuid Europa dingetje . Ik ga meer vlees en minder brok geven omdat hii nu ongewenst aankomt . Hij krijgt echt niet veel , en heeft ook slechte eetlust gehad dus of hij houdt vocht vast / krijgt meer calorieën dan gedacht of toch schildklier
Ik denk dat t überhaupt al wonder is dat ze starten met AB, is langdurig beter ? Hij zit dus heel laag in de antistoffen . Hij is nu maand hier de arme ziel .
Ondertussen wordt hij almaar vermoeider .. hopelijk gaat de AB werken
Ja inderdaad , voorlopig heeft bloedonderzoek niet zoveel zin , ook afhankelijk van wat het klinisch beeld gaat zijn . Babesia zou eigenlijk keer herhaald moeten worden maar voorlopig mag hij even rust . Ik zal ook eens opzoeken wat ze kunnen doen met hond waar ze aders moeilijk bij kunnen vinden (was 1e keer geen issue)