Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Verschrikkelijk om je maatje zo te zien. Sterkte!

En voor iedereen die het verder kan gebruiken: :bigarmhug:
Door Sonja
Robian schreef: do 23 feb 2023, 13:34 Redelijk goed, de slijmvliezen zijn nog veel te bleek.
Ze vermoeden hartfalen in combinatie met uitdroging.

Hij wil niet eten, tenzij ik heb kleine stukjes pens met de hand voer.
Ik ga nu 2x per dag naar hem toe.

Ben niet echt enthousiast hoe hij eruit ziet. Na overleg met mijn man aan de DA voorgelegd wat zij als vooruitzicht zien voor hem.
zoals hij er nu aan toe is vind ik het geen kwaliteit van leven.

Hij is 14 jaar en een grote pretletter met sprankel ogen.
Daar is op dit moment niets meer van over. Na 4 stukjes pens eten is hij al moe....

pfffff.... zo moeilijk dit.
O, dat is inderdaad gewoon heel moeilijk. :'( Sterkte. :-* Ik duim dat hij toch nog opknapt.
Door Sonja
Ik heb vanwege pijnklachten in mijn bil die zowel de oncoloog als de uroloog niet konden verklaren oxycodon voorgeschreven gekregen. En een doorverwijzing naar de neuroloog. Gelukkig kan ik met oxycodon wel weer een beetje slapen. Maar ik mag er nu even niet mee autorijden. En als de bussen dan staken wordt dat dus fietsen geblazen. Gisteren 30 km moeten fietsen. Met als gevolg weer meer pijn... :-X
Maar ik ben dus (op de fiets) naar mijn afspraak bij de neuroloog geweest en die vermoedt een beschadigde zenuw. Waarschijnlijk veroorzaakt door de bestralingen in dat gebied. Dus mag ik volgende week naar de pijnpoli om te zien of ik baat heb bij een zenuwblokkade.
Door Robian
Wat ontzettend ruk Sonja. Zenuw pijn is zo niet grappig. Ik hoop dat ze wat voor je op de pijnpoli kunnen doen.
Door Robian
We hebben Jack gister morgen laten gaan.
Er zat geen stijgende lijn meer in en we vonden het niet snack-a-jack waardig meer.
Ik heb nog drie kusjes van hem gehad en daarna is hij rustig ingeslapen.
We hebben hem meegenomen naar huis zodat de andere honden afscheid konden nemen.
In de namiddag hebben we hem voor crematie weg gebracht.

We moesten die avond nog naar een etentje voor mijn vaders 75e verjaardag.
We hadden beide zo het hoofd er niet naar staan maar we zijn toch gegaan.
Toen we na het eten weer bij de auto kwamen was een klein gedeelte van ons autoraam beslagen….
De auto’s verder op de parkeerplaats hadden dat niet

Mijn man en ik zien het en zeggen tegelijkertijd “kijk nou, een hart op ons raam”
Voor ons beiden was dat een bericht van Jack..
Het was goed zo… hoe hard het ook voor ons is..
Door hannabelgje
Heel veel sterkte met het verlies van Jack. Dikke knuffel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
Wat verdrietig om te lezen dat er geen stijgende lijn meer in zat en jullie Jack hebben moeten laten gaan :-( Maar wat een mooi signaal met het beslagen autoraam :-* heel veel sterkte met de leegte
Door Ronald
Wat een verschrikkelijk nieuws, Robian. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. :'(

En een stukje autoruit beslagen? Ja, hij is gewoon nog een beetje in de buurt! :-*
Door Charlie Angel
Wat ontzettend verdrietig dat jullie Jack toch hebben moeten laten gaan. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies.

En die autoruit, zo bijzonder.
Door Anne in Zweden
Och wat sneu nou, dat er geen verbetering meer in het vooruitzicht lag. :'( In dat geval kun je inderdaad maar één keuze maken, in het welzijn van je hondje. Het is 'fijn' dat jullie de kracht hadden die beslissing te nemen. En wat mooi dat Jack liet weten dat het de juiste beslissing was. :-*
Heel veel sterkte gewenst.
Door Robian
Dank jullie wel allemaal. Het is stil in huis zonder onze pretletter.
De traantjes vloeien nog regelmatig.

Andere klaag.. fysio verdenkt me van slijtage in de heup… ben verdorie net de 50 gepasseerd…
En een fysio die een verdikte piriformis behandeld is ook geen grapje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door