Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Wat fijn Pien! Zeker met die oudjes zijn operaties niet iets waar je op zit te wachten. En als het dan zo goed gaat, kun je met recht blij zijn!

Ik heb ontslag genomen uit mijn huidige functie. Er zat geen groei in en er is duidelijk uitgesproken dat dat ook niet gaat veranderen.
Tja... en dan moet je wat hè...

Ik heb er lang genoeg mijn best voor gedaan en dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Nu ga ik, wel nog steeds bij hetzelfde bedrijf, iets heel anders doen. En dan ook nog voor een beter salaris :cool:
Door Charlie Angel
Wat fijn Pien, zeker op die leeftijd is het een opluchting als ze er zo goed doorheen komen.

Jeetje Ronald, wat ben jij goed bezig zeg! Ik ben heel erg benieuwd wat je nu gaat doen.

Een goed weekend gewenst iedereen.
Door Siberienne
Eergisteren waren we aan het langlaufen. Shadow had rustdag, dus geen honden mee.

Nou is een van de leukste dingen van langlaufen met honden ‘zo hard mogelijk naar beneden racen wedstrijdje doen’. En ik ging breed lachend zo hard mogelijk naar beneden en ineens hoor ik een hond naast me. Echt. Kijk om = niks. En toch hè, er was gewoon een hond naast me 😊 alsof Spot en Janouk even gedag kwamen zeggen.
Door - pien -
Siberienne schreef:Eergisteren waren we aan het langlaufen. Shadow had rustdag, dus geen honden mee.

Nou is een van de leukste dingen van langlaufen met honden ‘zo hard mogelijk naar beneden racen wedstrijdje doen’. En ik ging breed lachend zo hard mogelijk naar beneden en ineens hoor ik een hond naast me. Echt. Kijk om = niks. En toch hè, er was gewoon een hond naast me 😊 alsof Spot en Janouk even gedag kwamen zeggen.
Wat een mooi moment Siberienne :-*
Ronald schreef:Wat fijn Pien! Zeker met die oudjes zijn operaties niet iets waar je op zit te wachten. En als het dan zo goed gaat, kun je met recht blij zijn!

Ik heb ontslag genomen uit mijn huidige functie. Er zat geen groei in en er is duidelijk uitgesproken dat dat ook niet gaat veranderen.
Tja... en dan moet je wat hè...

Ik heb er lang genoeg mijn best voor gedaan en dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid. Nu ga ik, wel nog steeds bij hetzelfde bedrijf, iets heel anders doen. En dan ook nog voor een beter salaris :cool:
Dat doe je goed Ronald, succes!
Door Ronald
Ik krijg misschien een logeetje... snuffelneus, knuffelkont, 4 poten, staart, blaft af en toe en lijkt heel erg op Nox...

Eerst maar eens kijken of ik het wil en kan.
Door Siberienne
Ronald schreef: vr 03 mar 2023, 11:56 Ik krijg misschien een logeetje... snuffelneus, knuffelkont, 4 poten, staart, blaft af en toe en lijkt heel erg op Nox...

Misschien wel moeilijk(er) omdat jij/zij op Nox lijkt? Maar proberen en een kans geven toch? Kan ook heerlijk zijn weer eens te kroelen.
Door Charlie Angel
Ronald schreef:Ik krijg misschien een logeetje... snuffelneus, knuffelkont, 4 poten, staart, blaft af en toe en lijkt heel erg op Nox...

Kan zeker weten, wil is moeilijker, juist door de gelijkenis. Maar zou wel heerlijk zijn om weer even fijn te kunnen kroelen. Afbeelding
Door Ronald
Charlie Angel schreef:Kan zeker weten, wil is moeilijker, juist door de gelijkenis. Maar zou wel heerlijk zijn om weer even fijn te kunnen kroelen. Afbeelding
Charlie Angel schreef: vr 03 mar 2023, 12:45 Kan zeker weten, wil is moeilijker, juist door de gelijkenis. Maar zou wel heerlijk zijn om weer even fijn te kunnen kroelen. Afbeelding
Eén van de redenen dat ik geen hond wil, is dat ik de hond ga vergelijken met Nox. En dat is niet eerlijk naar een nieuwe hond toe. Daarnaast mis ik Nox nog altijd zo verschrikkelijk. :'(

Maar het is een hond waar ik een aansluiting mee heb en de hond heeft hetzelfde met mij. We vinden elkaar heel erg leuk dus. En deze hond wordt niet mijn hond. Zo af en toe mag ik dan de bonushondenpapa uithangen.
Door Siberienne
Ronald schreef: vr 03 mar 2023, 16:05 Eén van de redenen dat ik geen hond wil, is dat ik de hond ga vergelijken met Nox. En dat is niet eerlijk naar een nieuwe hond toe. Daarnaast mis ik Nox nog altijd zo verschrikkelijk. :'(

Maar het is een hond waar ik een aansluiting mee heb en de hond heeft hetzelfde met mij. We vinden elkaar heel erg leuk dus. En deze hond wordt niet mijn hond. Zo af en toe mag ik dan de bonushondenpapa uithangen.
Snap het wel - maar ik denk zomaar dat je hart groot genoeg is 😉
Door Charlie Angel
Dat bonus papa snapte ik.
En juist daarom, omdat het verdriet, heel logisch, er nog is maakt die gelijkenis het zo moeilijk.
Maar ook deze hond heeft een eigen ik.
Je komt er wel uit.
Door pearlsofpassion
Ronald schreef: vr 03 mar 2023, 16:05 Eén van de redenen dat ik geen hond wil, is dat ik de hond ga vergelijken met Nox. En dat is niet eerlijk naar een nieuwe hond toe. Daarnaast mis ik Nox nog altijd zo verschrikkelijk. :'(

Dat zal je goed doen.
Je mag jezelf ook niet te veel ontzeggen uit angst om te vergelijken. Ook gewoon normale liefde is goed genoeg voor zo'n hondje.
Hoe lang is het nu al geleden?
Dat brengt misschien ook wat perspectief. Niet dat het verdriet gesleten moet zijn, dat hoeft niet, maar dat het misschien wel tijd genoeg is om iets anders in je leven toe te laten. Plaats en ruimte in je hart voor een heel ander verhaal. Ookal denk je op voorhand dat het nooit zo mooi kan worden als met Nox. Dat hoeft ook niet.
Door Ronald
pearlsofpassion schreef: vr 03 mar 2023, 20:52 Dat zal je goed doen.
Je mag jezelf ook niet te veel ontzeggen uit angst om te vergelijken. Ook gewoon normale liefde is goed genoeg voor zo'n hondje.
Hoe lang is het nu al geleden?
Dat brengt misschien ook wat perspectief. Niet dat het verdriet gesleten moet zijn, dat hoeft niet, maar dat het misschien wel tijd genoeg is om iets anders in je leven toe te laten. Plaats en ruimte in je hart voor een heel ander verhaal. Ookal denk je op voorhand dat het nooit zo mooi kan worden als met Nox. Dat hoeft ook niet.
Ik denk dat ik vooral bang ben. Inmiddels is het bijna 7 jaar geleden, maar het voelt nog als de dag van gisteren.
Voor mezelf ben ik er wel uit. Deze hond gaat in elk geval op visite komen :) En misschien mag ze dan ook blijven logeren.
Maar een eigen hond? Nee. Ik ben inmiddels teveel gehecht aan mijn vrijheid om te gaan en staan waar en wanneer ik wil. En met een hond kan dat gewoon niet. Dan is dit "the next best thing".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door