Ik heb er totaal geen verstand van maar vind het wel leuk om de ontwikkelingen te volgen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑wo 22 feb 2023, 09:36 Oh, dat is dan heel anders dan bij kippen...Of het noodzakelijk is, nee dat denk ik niet, alhoewel als ik 'menselijk'denk....
En is het noodzakelijk om haar op eieren te laten zitten? Gaat het niet uiteindelijk over als er niets uit komt?
pearlsofpassion schreef: ↑wo 22 feb 2023, 11:41 Je mag uiteraard zelf kiezen en ik ben er van overtuigd dat je je dan idd goed zal inlezen en niet zomaar te laten broeden zonder dat je weet waaraan je begint.Geen zorgen hoor,komt allemaal goed
Want dat zie je soms op het kippenforum en dat heb ik niet graag. Je speelt niet met levens vind ik.Dus begin er doordacht aan en niet zomaar omdat ze broeds wordt.
Maar dat komt vast wel goed.![]()
dinky89 schreef: ↑wo 22 feb 2023, 09:39 Heb je gelijk nog meer om je in te verdiepen dan alleen verzorging van volwassen vogels.In feite zou ik er weinig werk aan hebben, natuurlijk t beste (aangepaste) voer voor de man en vrouw.
Ik heb er totaal geen verstand van maar vind het wel leuk om de ontwikkelingen te volgen![]()
Tibbies schreef: ↑vr 24 feb 2023, 08:49 Is dit normaal? Ik maak me gewoon zorgen. Ik ben benieuwd naar het vervolg.Ja dat is normaal hoor, alleen is dr ventje echt een lastpak maar ja ze laat het toe tot ze het zat is en dan geeft ze hem een 'kopstoot' mopperen wat hij dan doet
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk