Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Morgen is het alweer 10 dagen geleden dat Iza en Jop gecastreerd zijn. Morgen dus op controle. Verwacht geen gekke zaken want de wond van Iza geneest mooi zonder enige reactie en bij Jop is er sowieso niets meer van te zien :) Daarnaast stoeien ze ook weer als vanouds ;D Wel mooi om te zien dat Jop daarmee de eerste dagen gelukkig rustig deed met Iza maar nu alweer paar dagen dat ze rollebollend over de vloer gaan :biggrin2:
Door Siberienne
Er is een jongen van 14 vermist hier in het dorp. Ging dinsdagavond laat nog ‘even naar buiten’ en de volgende ochtend bleek hij niet thuis gekomen. Overal zoek teams, en de hele avond hier vlakbij een helicopter en drones.

Ik vind het zo akelig, hoop dat ze hem snel vinden. Dit terrein is zo onoverzichtelijk, er ligt overal veel ijs, hij kan overal wel zijn. We houden onze ogen open op wandeling, maar veel meer kan je ook niet doen.

Brrr.
Door Siberienne
Helaas… zijn lichaam is gevonden, ‘geen verdenking van een misdrijf’. Zo triest voor de betrokkenen / familie. Gaat er best inhakken voor de schooljeugd. Het is deze week een vakantie week maar ze hebben wel meteen geregeld dat iedereen eind van de middag bij de school terecht kan om te praten, ook zijn klasgenoten bv.
Door dinky89
'Fijn' dat er een einde is aan de onzekerheid maar dat zal er zeker inhakken :'( Goed dat ze vanuit de school hebben georganiseerd dat ze samen kunnen komen om hierover te praten.
Door Siberienne
zurca schreef: zo 19 feb 2023, 10:29 Wat een drama voor ouders, familie en betrokkenen...
Er wonen iets van 4000 mensen in ons dorp en de jeugd kent elkaar allemaal… ik vond het wel super dat de pers echt heel terughoudend is en mensen de mogelijheid krijgen eerst met elkaar te praten en dat de gemeente dat ook heel snel organiseerde. Ik kwam gisteren flames de school op mijn wandeling met Shadow en er waren veel jongeren en ouders met kinderen.

Ondertussen hadden we gisteren wel een leuke dag: gisterochtend gewandeld en het ijs op het meer begint te ‘zingen’: de geluiden die daar uit komen bij het smelten doen denken aan zingende walvissen. Daarna naar Oslo naar de grote spellen en fantasie winkel geweest, een leesboek voor de vakantie gekocht en gelunched in stad. Het was zulk heerlijk weer: het voelt als lente.

Vandaag ‘rundumhause’ dag met opruimen en poetsen…. Moet hoognodig weer eens een keer….
Door dinky89
Pfff ik vrees dat ik Jop en Iza niet aan het rauw vlees ga krijgen, hoe graag ik dat ook zou willen :-\ En dan mis ik ook Dinky weer enorm, die juist enorm gek was op rauw vlees en dat het allerlekkerste eten vond. Jop en Iza eten het allerliefste droge brokken. Ze worden ook niet enthousiast van allerlei soorten natvoer ::) Dat wordt al zo ongeveer met lange tanden gegeten. Kvv is tot nu toe echt een no go, zelfs niet als ze honger hebben. Ze lijden liever honger dan dat ze kvv eten :-\ En mengen met natvoer gaat dus ook niet echt werken aangezien ze dat ook al met lange tanden eten ::)
Door sam28
Hahaha Poes Lea was ook zo'n tut ;D vlees was juk. Uiteindelijk heeft ze het wel leren eten maar brokjes was wel het meest hemels.
Door BlissSpirit
Hier kijkt Sky ons ook aan alsof we gek geworden zijn hoor. Een piepklein stukje kipfilet en dan is hij er alweer klaar mee. De honden waren er altijd helemaal gek van en nu alleen Spirit dus nog op vers vlees.

Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door